Mamy to! Nowa kampania Blue City

Informacja Prasowa - 08.02.2021
142

Mamy to! Nowa kampania Blue City

Mamy to! Nowa kampania Blue City

Ruszyła kampania informacyjna przedstawiająca Centrum Handlowe Blue City, jako miejsce, gdzie można zrobić sprawnie różnorodne zakupy i załatwić wiele spraw
w komfortowych warunkach. Kampanię przygotowała agencja Communication Unlimited.

Kiedy nie ma możliwości skorzystania z miejsc rozrywki, a restauracje sprzedają jedzenie z dostawą i na wynos, centra handlowe znów stają się przede wszystkim miejscem robienia zakupów. Jednocześnie pandemia przyniosła również wiele zmian w zachowaniu klientów, którzy ze względów bezpieczeństwa spędzają w nich mniej czasu. Ich zakupy są bardziej przemyślane i celowe.

– Klienci oczekują zapewnienia im bezpieczeństwa, sprawnej organizacji i precyzyjnej informacji, która zapewni im maksymalną optymalizację zakupów. Dlatego komunikację marketingową kierujemy obecnie na działania prosprzedażowe, promujące ofertę naszych najemców. Informujemy, że Blue City jest miejscem bezpiecznym i nie ma żadnego powodu, by obawiać się przyjścia – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.

– W kampanii informacyjnej pod hasłem „Mamy to!”, Blue City pokazuje klientom, co mogą załatwić i kupić w centrum. Natomiast graficzne wykorzystanie symbolu odhaczenia załatwionej sprawy nawiązuje do faktu, że w Blue City można zrobić różnorodne zakupy i załatwić sprawnie wiele spraw – wyjaśnia Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Kampania ruszyła 1 lutego i obejmuje media wewnętrzne Blue City, outdoor, digital, a także działania media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych. Communication Unlimited pracuje dla Blue City od 2011 roku.

Comments

comments

142
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...