„Małżeństwo. Droga naszego życia”. Podsumowanie kampanii społecznej

Informacja Prasowa - 19.12.2019
291

„Małżeństwo. Droga naszego życia”. Podsumowanie kampanii społecznej

Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Mamy i Taty „Małżeństwo. Droga naszego życia” była prowadzona w mediach tradycyjnych oraz social mediach. Nie tylko pozwoliła dotrzeć do licznych odbiorców z przekazem o wartości małżeństwa, ale wzbudziła też dyskusję publiczną na ten temat.

Kampania Fundacji Mamy i Taty „Małżeństwo. Droga naszego życia” rozpoczęła się 1 października 2019 r. Wśród zaplanowanych działań w mediach Grupy Polsat, TVN, w TVP, Radiu Plus, oraz kinach Multikina wyemitowano 30 sekundowy spot, promujący wartość dzielenia życia ze współmałżonkiem. Na platformie YouTube film wyświetlono ponad 1,5 mln razy. Reklamę prasową opublikowano w regionalnych wydaniach popularnych dzienników: Fakcie i Super Expressie. Zasięg kampanii w social mediach był wyższy od zakładanego w zależności od kanału od 1 do 19 punktów procentowych.

Kampania „Małżeństwo. Droga naszego życia” osiągnęła zamierzone cele. Wywołała debatę publiczną na temat kondycji oraz społecznego i kulturowego znaczenia rodziny.

– Liczba rozwodów świadczy niestety o kryzysie instytucji małżeństwa. Źródło problemów tkwi przede wszystkim w konsumpcyjnym podejściu do życia– mówi Marek Grabowski. – Badania, które przeprowadziliśmy na potrzeby kampanii pokazują, że Polacy uważają małżeństwo za bardziej wartościową formę związku niż np. konkubinat. Dlatego powinniśmy przeciwstawiać się wszechobecnemu konsumpcjonizmowi i w trosce o przyszłość naszych dzieci promować wartości związane z małżeństwem, takie jak stabilizacja i odpowiedzialność.

Kluczowym elementem kampanii były badania jakościowe oraz ilościowe zrealizowane przez firmę badawczą Maison & Partners. Wynika z nich, że małżeństwo nadal jest postrzegane częściej jako wartość oraz że małżeństwa są rzadziej kojarzone z patologiami i przestępczością niż inne formy związkówa stabilna i trwała rodzina przyczynia się do lepszego przekazywania wartości i norm dzieciom, a co za tym idzie mniejszej podatności na zachowania ryzykowne i przestępcze.

Ogólnopolska kampania społeczna „Małżeństwo. Droga naszego życia” była wspófinansowana ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest minister sprawiedliwości.

Na planie najnowszej kampanii społecznej Fundacji Mamy i Taty

Kulisy powstania najnowszej kampanii pro-małżeńskiej Fundacji Mamy i Taty

Opublikowany przez Fundacja Mamy i Taty Środa, 25 września 2019

 

 

 

Comments

comments

291
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...