„Malinowy Król” – nową markę wprowadza na rynek CU

Jerzy Ciszewski - 09.07.2019
42

"Malinowy Król" - nową markę wprowadza na rynek CU

Malinowy Król to nazwa nowej marki pomidorów malinowych, a jednocześnie nazwa Stowarzyszenia, które jest jej właścicielem.

Nowe Stowarzyszenie Malinowy Król (SMK) ma na celu integrowanie i reprezentowanie środowiska producentów pomidorów malinowych Tomimaru Muchoo. Liczy obecnie 35 członków, reprezentujących firmy, które dostarczają na rynek krajowy około 80 proc. pomidorów malinowych do wszystkich sieci handlowych. Stowarzyszenie powierzyło wprowadzenie marki na rynek Agencji CU Communication Unlimited. Zadanie dotyczy strategii, opracowania identyfikacji wizualnej Malinowego Króla (MK) oraz realizacji kampanii launchującej brand.

 SMK to nowy klient na rynku, ale mimo to, a może właśnie dlatego, współpraca układa się świetnie. Mamy dobre porozumienie, jaką markę chcemy stworzyć, jaką rolę ma ona odegrać w życiu Polaków. Jest w tym wątek misyjny, tym lepiej się pracuje nad Malinowym Królem. Klucz graficzny marki będzie mocno wyróżniający się, MK będzie dobrze zauważalny w sklepie. Hasło wprowadzające brand oddaje jego pozycjonowanie: Jego Smakowitość: Malinowy Król. Kampania jest już widoczna w miastach– mówi Jacek Maciejewski, Senior Creative w CU.

 Wprowadzenie nowej marki na rynek to zawsze ekscytująca przygoda marketingowa. Jesteśmy szczęśliwi mogąc nasze agencyjne kompetencje wykorzystać w doradzaniu SMK w całym procesie– dodaje Mirek Skotarczyk, Dyrektor Strategiczny CU. 

 SMK jest organizacją rodzimych producentów, którzy stosują na polskim rynku bardzo nowoczesną, w pełni standaryzowaną uprawę pomidorów odmiany Tomimaru Muchoo. Ma ona doskonałe walory smakowe, o ile proces wzrostu przebiega w określonych warunkach. Nie wszyscy producenci pomidorów malinowych mają takie standardy. Stąd konieczność wprowadzenia marki, dzięki której konsumenci będą mogli rozpoznać jakościowe pomidory malinowe, których smak zawsze jest świetny.

Mamy doskonały produkt, niestety trudno rozpoznawalny dla mniej świadomego  konsumenta. Chcemy mu i sobie ułatwić życie, nadając markę „Malinowy Król” pomidorom malinowym z naszych upraw. Dzięki temu konsumenci będą mogli odróżnić lepsze od gorszych, a my będziemy mogli brać odpowiedzialność jedynie za nasze produkty, z których jesteśmy dumni  – mówi Rafał Zarzecki, Prezes SMK.

Malinowy Król obejmuje panowanie w Auchan, Kauflandzie oraz DINO, wkrótce info o kolejnych podbojach. 

Comments

comments

42
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...