Małgorzata Żmijewska-Kukiełka w On Board Think Kong

Jerzy Ciszewski - 09.01.2019
222

Małgorzata Żmijewska-Kukiełka w On Board Think Kong

Małgorzata Żmijewska-Kukiełka w On Board Think Kong

Małgorzata Żmijewska-Kukiełka z początkiem tego roku dołączyła do zespołu Grupy On Board Think Kong. Wcześniej była związana z redakcją ekonomiczną Newserii w roli redaktora.

Małgorzata dołączyła do agencji na stanowisko starszego konsultanta w zespole komunikacji korporacyjnej. Oprócz codziennych kontaktów z klientami agencji będzie wspierać rozwój praktyki tworzenia contentu video i jego wykorzystywania w komunikacji.

Wykorzystanie własnego contentu video w komunikacji korporacyjnej jest bardzo ważnym elementem kształtowania wizerunku firmy i dotarcia do jej interesariuszy. Dlatego od kilku lat rozwijamy kompetencje agencji w tworzeniu różnych form contentu video w ramach działań PR, SM i SEO realizowanych dla naszych klientów. Dołączenie do zespołu doświadczonego redaktora wzmocni nasze kompetencje w tym zakresie – mówi Norbert Ofmański, prezes Grupy On Board Think Kong.

Żmijewska-Kukiełka ostatnio związana była z serwisami Newseria Biznes i Newseria Innowacje, w których pełniła rolę reportera i realizowała wywiady z obszaru ekonomii. Wcześniej współpracowała z Introstrefą (PAP), gdzie zajmowała się zarządzaniem pracą redakcji, nagrywaniem i montażem materiałów video, obsługą medialną wydarzeń i konferencji, komunikacją w social mediach oraz prowadzeniem szkoleń medialnych. Do Introstrefy przeszła z TVP1, w którym była dziennikarką i producentką głównego wydania „Wiadomości”.

Małgorzata Żmijewska-Kukiełka ukończyła Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, gdzie studiowała dziennikarstwo telewizyjne.

On Board Think Kong

Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

Comments

comments

222
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...