Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler w świątecznej odsłonie kampanii Pasaży Tesco

Informacja Prasowa - 14.11.2017
107

Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler w świątecznej odsłonie kampanii Pasaży Tesco

Wystartowała kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Pasaży Tesco, z udziałem gwiazd. Ambasadorzy marki mają za zadanie zachęcić klientów do zakupów w sklepach i punktach usługowych w okresie przedświątecznym.

Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler od września br. pełnią funkcję Ambasadorów brandu. Pasaże Tesco za pośrednictwem swojej kampanii pokazują, że są blisko swoich klientów – ze względu na lokalizację oraz kompleksową ofertę zakupową. Każda z 3 zaproszonych gwiazd będzie doradzać klientom Pasaży jak przygotować się do Świąt Bożego Narodzenia. Porady gwiazd będą publikowane na stronie internetowej www.pasaztesco.pl oraz Instagramie @pasaztesco.

Dzięki kampanii wizerunkowej pragniemy pozyskać nowych klientów i zachęcić ich do zakupów w Pasażach Tesco, które oferują wiele benefitów podkreślanych przez nas w kampanii – mówi Łukasz Kędzior, Marketing Manager Działu Zarządzania Pasażami Handlowymi Tesco Polska. Ze względu na swoją lokalizację, kompleksową ofertę zakupową a także optymalną powierzchnię centrów handlowych – można zrobić u nas kompletne świąteczne zakupy, oszczędzając przy tym czas, który w okresie przedświątecznym jest wyjątkowo cenny– dodaje.

Świąteczna odsłona kampanii wizerunkowej obejmuje radio, internet, reklamy w prasie oraz w punktach sprzedaży – na terenie 52 Pasaży Tesco. W grudniu w jednym z Pasaży odbędzie się duże wydarzenie świąteczne z udziałem Ambasadorów, które będzie połączone z akcją na Instagramie @pasaztesco.

 

Comments

comments

107
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...