Z początkiem marca br. Małgorzata Potorska stanęła na czele zespołu IQ Marketing
Po ponad 17 latach pracy w spółkach grupy Red8, zakupionych w 2018 roku przez koncern Dentsu, Małgorzata Potorska przechodzi do jednej z pierwszych na polskim rynku agencji reklamowych i obejmuje stanowisko dyrektorki zarządzającej IQ Marketing.
Z początkiem marca br. Małgorzata Potorska stanęła na czele zespołu IQ Marketing i w nowej roli będzie odpowiadać za strategię, rozwój firmy, umocnienie jej pozycji na rynku i relacje biznesowe.
– Mam ogromny szacunek dla osiągnięć i profesjonalizmu agencji IQ Marketing. Kiedy stawiałam pierwsze kroki w zawodzie, to ona, obecna na rynku – od 1997 roku, stanowiła dla mnie inspirację, a często również konkurenta, z którym spotykałam się w wielu przetargach. Tym bardziej czuję wielką odpowiedzialność, podejmując się tej współpracy. Dołączam do zespołu IQ Marketing i wraz z nim pragnę wprowadzać nowe działania podkreślające charakter, wartości i tradycje agencji oraz jej innowacyjne spojrzenie na branżę – mówi Potorska.
Korzystając ze zdobytego doświadczenia w Dentsu Polska oraz niesieciowej grupie Red8, Małgorzata Potorska chce osiągnąć efekt synergii sprzyjający rozwojowi IQ Marketing. Na początek stawia na budowanie relacji w zespole, ponieważ jej zdaniem w dbaniu o skuteczność agencji ważne jest, aby systemy i procesy nie przesłaniały człowieka.
Pracując w Dentsu Polska, Małgorzata Potorska początkowo pełniła rolę Client Service Director, odpowiadając za utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami agencji. W 2022 roku objęła stanowisko Activations Client Partner i stała się odpowiedzialna za prowadzenie zespołu aktywacyjnego oraz rozwój biznesu w tym obszarze. Dotychczas współpracowała z takimi markami jak: Bacardi – Martini, Stock, Carlsberg, BMW, Porsche, Veka Polska.
Comments
