Małgorzata Majewska – z Value Media do agencji mediowej K2 Media

Informacja Prasowa - 03.01.2017
63

Małgorzata Majewska została dyrektorem ds. rozwoju w K2 Media

Od nowego roku stanowisko dyrektor ds. rozwoju w K2 Media objęła Małgorzata Majewska – dotychczas jedna z kluczowych osób tworzących zespół Value Media, która w nowym miejscu będzie odpowiadać za strategię rozwoju biznesu firmy i jakość rekomendacji kierowanych do jej nowych klientów.

Małgorzata Majewska, dołączając do grona ścisłego kierownictwa K2 Media, wspólnie z dyrektor mediów Moniką Krawczyk i zarządzającym działami strategii oraz client service’u Maciejem Godlewskim, będzie tworzyć oferty produktowo-usługowe spełniające oczekiwania klientów i plasujące K2 Media w czołówce polskich interaktywnych agencji mediowych.

To, co mnie przyciągnęło do K2 Media to możliwość oferowania klientom wysokiej jakości, kompleksowego partnerstwa, dzięki działaniu spółki w ramach Grupy o silnym zapleczu technologicznym, strategicznym, mediowym, kreatywnym i analitycznym. Dodatkowo firma wyróżnia się na rynku w obszarze marketingu efektywnościowego i zarządzania danymi – potrafi je świetnie wykorzystywać zarówno w marketingu jak i w sprzedaży. Cieszę się, że będę mogła wesprzeć swoje wieloletnie doświadczenie w rozwoju nowego biznesu i strategii takimi zasobami – mówi Małgorzata Majewska.

Nowa dyrektor ds. rozwoju będzie także odpowiadać za wykorzystanie zasobów całej Grupy K2 na potrzeby rozwoju oferty mediowej.

Wcześniej Majewska pracowała w Value Media, gdzie była jednym z kluczowych osób odpowiadających najpierw za nowy biznes, potem za strategię. Od października 2014 pełniła tam funkcję Chief Inspiration Officera, pracując m.in. z multidyscyplinarnymi zespołami w ramach całej Group One. Przed Value Media Małgorzata Majewska spędziła 7 lat w międzynarodowych domach mediowych, między innymi w Initiative IPG Mediabrands i Mindshare oraz po stronie klienta m.in. w Polkomtelu.

Comments

comments

63
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...