Małgorzata Kożuchowska w kampanii AVON EVE Truth

Informacja Prasowa - 05.02.2019
33

Małgorzata Kożuchowska w kampanii AVON EVE Truth

Małgorzata Kożuchowska w kampanii AVON EVE Truth

4 lutego wystartowała kampania AVON promująca najnowszy zapach AVON EVE Truth. Jej gwiazdą jest Ambasadorka marki, Małgorzata Kożuchowska. W ramach kampanii powstały dwa spoty telewizyjne oraz sesja zdjęciowa autorstwa Marcina Tyszki.

#wearyourtruth

Najnowsza kampania marki AVON pokazuje, że źródłem piękna i wewnętrznego spokoju jest akceptacja
własnego ja. Współczesny świat nakłada na kobiety presję bycia perfekcyjnymi, a AVON zachęca je, by po
prostu były sobą. AVON EVE Truth to czwarty zapach w kolekcji sygnowanej przez Małgorzatę Kożuchowską, która
powstała, by podkreślić każdą z odsłon kobiecości. Najnowsza kompozycja – AVON EVE Truth została
stworzona dla kobiet, które czują radość z bycia sobą i chcą to pokazać całemu światu – mówi Anna
Werstler, Dyrektor Marketingu CE AVON.

Zachęcamy kobiety do akceptacji siebie, do znalezienia spokoju wewnętrznego, uwierzenia, że najpiękniejsze stają się wtedy, gdy są po prostu sobą. W tej kampanii pokazujemy Małgosię Kożuchowską nie jako gwiazdę na czerownym dywanie, ale naturalną, szczęśliwą i pewną swojej kobiecości – mówi Andrzej Mytych, Dyrektor Komunikacji, Członek Zarządu w AVON Cosmetics Polska.

Małgorzata Kożuchowska pojawi się na okładce katalogu AVON nr 3/2019, dostępnego na rynku od 7
lutego. Kampania startuje 4 lutego. Spoty telewizyjne będą emitowane na antenie głównej TVN, Polsat
i TVP, w kobiecych kanałach tematycznych oraz na platformach VOD i Ipla. Kampania obejmuje także
działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych.

Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez Dział Komunikacji AVON Cosmetics Polska
we współpracy z Marcinem Tyszką i agencją Warsaw Creatives. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje social media zostały przygotowane przez Dział Komunikacji AVON.

Comments

comments

33
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...