Człowiek, który widział nową Insignię
Nowa Insignia miała zaledwie kilka tygodni temu swoją światową premierę podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie. Chociaż Polscy klienci już mogą składać zamówienia na ten nowy flagowy model marki Opel, to niewiele osób miało okazję zobaczyć go na żywo, a tym bardziej usiąść za jego kierownicą i poczuć jak świetnie i komfortowo się go prowadzi.
Jest jednak w Polsce jeden człowiek, który widział nową Insignię. Ktoś, kto widział nowy flagowy model Opla musi być kimś wyjątkowym, musi być, podobnie jak Insignia, intrygujący, wyrafinowany i tajemniczy. I takim właśnie człowiekiem jest Marcin Dorociński. Znany polski aktor już jeździ nową Insignią po polskich drogach.
„Pierwsze wrażenia z jazdy nową Insignią są dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. Bardzo podoba mi się jej smukła sportowo-elegancka linia nadwozia o stylistyce coupé. Przestronne wnętrze zapewnia komfortową i przyjemną jazdę, pod tym względem Insignia może konkurować z modelami z segmentu premium” – powiedział Marcin Dorociński.
O tym co widział Marcin Dorociński, można dowiedzieć się z najnowszej kampanii reklamowej marki Opel, w której odkrywa on tajemnice nowej limuzyny Opla. Kampania ruszyła 5 kwietnia w mediach elektronicznych i społecznościowych. Jej głównym zadaniem jest przedstawienie wyjątkowych cech tego eleganckiego modelu, wyposażonego w wiele inteligentnych technologii znanych z klasy premium, zanim samochód trafi do salonów dealerskich w Polsce. Pierwszy film z udziałem Marcina Dorocińskiego oraz wybraną przez niego wersję nowej Insignii można zobaczyć na stronie www.czlowiekktorywidzial.pl