Małgorzata Dziemian nowym Brand Managerem segmentu advisory & crafting w Burdzie

Informacja Prasowa - 13.03.2018
180

Małgorzata Dziemian nowym Brand Managerem segmentu advisory & crafting w Burdzie

Od marca 2018 za komunikację marketingową Claudii, Dobrych Rad, Samego Zdrowia i Burdy będzie odpowiadała Małgorzata Dziemian. Będzie raportowała do Senior Business Managera segmentu advisory&crafting – Zuzy Potockiej.

Do jej obowiązków będzie należało: budowanie wizerunku zarządzanych tytułów oraz rozwijanie społeczności wokół nich; współtworzenie krótko i długoterminowego planu promocji zarządzanych brandów, przygotowanie i realizacja planów marketingowych oraz pozyskiwanie partnerów. Będzie także planowała kampanie marketingowe, reklamowe i sponsoringi, współpracowała z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi, analizowała wyniki sprzedaży i czytelnictwa podległych tytułów (i tytułów konkurencji) oraz organizowała konkursy.

Małgorzata Dziemian ma 5 letnie doświadczenie na stanowiskach menadżera ds. promocji i reklamy oraz PR Managera. Specjalizuje się w marketingu doświadczeń i przekładaniu trendów konsumenckich na praktykę marketingową. Wcześniej pracowała dla Q&A CommunicationsID PR (Grupa Afekt), Marquard Media Polska oraz Sante A. Kowalski.

Comments

comments

180
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...