Małgorzata Dziemian nowym Brand Managerem segmentu advisory & crafting w Burdzie
Informacja Prasowa - 13.03.2018Małgorzata Dziemian nowym Brand Managerem segmentu advisory & crafting w Burdzie
Od marca 2018 za komunikację marketingową Claudii, Dobrych Rad, Samego Zdrowia i Burdy będzie odpowiadała Małgorzata Dziemian. Będzie raportowała do Senior Business Managera segmentu advisory&crafting – Zuzy Potockiej.
Do jej obowiązków będzie należało: budowanie wizerunku zarządzanych tytułów oraz rozwijanie społeczności wokół nich; współtworzenie krótko i długoterminowego planu promocji zarządzanych brandów, przygotowanie i realizacja planów marketingowych oraz pozyskiwanie partnerów. Będzie także planowała kampanie marketingowe, reklamowe i sponsoringi, współpracowała z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi, analizowała wyniki sprzedaży i czytelnictwa podległych tytułów (i tytułów konkurencji) oraz organizowała konkursy.
Małgorzata Dziemian ma 5 letnie doświadczenie na stanowiskach menadżera ds. promocji i reklamy oraz PR Managera. Specjalizuje się w marketingu doświadczeń i przekładaniu trendów konsumenckich na praktykę marketingową. Wcześniej pracowała dla Q&A Communications, ID PR (Grupa Afekt), Marquard Media Polska oraz Sante A. Kowalski.