Maleńczuk dołącza do wojskowego chóru?

Informacja Prasowa - 12.04.2021
39

Maleńczuk dołącza do wojskowego chóru?

Maleńczuk dołącza do wojskowego chóru?

Występy w chórze, jodłowanie przed góralską chatą i bezalkoholowy radler w dłoni – brzmi jak największy koszmar Maleńczuka. Tymczasem to tylko reklama Warki Radler 0,0%. Artysta powraca w kolejnej kampanii marki, w ramach której z typową dla siebie nonszalancją i poczuciem humoru reklamuje bezalkoholowe piwo.

Warka Radler 0,0% przyzwyczaiła już swoich konsumentów do humorystycznych reklam z udziałem Maćka Maleńczuka. W kolejnych odsłonach artysta wciąż na wszystko narzeka, zwłaszcza na… reklamowany przez siebie produkt.

– Konsumenci bardzo lubią nasze nieoczywiste kreacje z udziałem Maćka Maleńczuka –– mówi Klaudyna Konarzewska, Brand Manager Warki Radler. – To dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną odsłonę tej niezwykle popularnej kampanii. W tym roku poza spotem telewizyjnym będziemy mieć także dużo angażujących kreacji w mediach społecznościowych – dodaje Konarzewska.

Kampania wspiera nowe warianty Warki Radler 0,0% o smaku Kiwi z Pigwą i Ananasa z Cytrusami, które w marcu dołączyły do rodziny bezalkoholowych radlerów od Warki. W sumie produkt dostępny jest aż w sześciu wyjątkowych smakach: Cytryna, Ciemne Cytrynowe, Grejpfrut z Pomarańczą, Rabarbar z Truskawką, Kiwi z Pigwą oraz Ananas z Cytrusami.

Nowy spot można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych od 12 kwietnia. Kampania otrzyma także wsparcie w kanale digital.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, a działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.

Comments

comments

39
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...