Małe kotki dostaną żywność i nową pralkę. Zobacz wzorowy przykład dobrego monitoringu sieci i real-time marketingu
Piotr Rogacki - 26.06.2017Małe kotki dostaną żywność i nową pralkę. Zobacz wzorowy przykład dobrego monitoringu sieci
Fundacja św. Franciszka „Koci Azyl” poprosiła na Facebooku o pralkę, karmę i… zainteresowanie losem opuszczonych kotków. Administratorzy profilu chyba nie spodziewali się, że z pozoru zwykła prośba skierowana do społeczności „kociarzy” zostanie tak szybko spełniona. I to w jakim stylu 🙂
Krótko po zamieszczeniu wpisu sprawą zainteresowała się firma Bosch. Potrzebny sprzęt i żywność trafiły w ekspresowym tempie do potrzebujących kotów. Fundacja dostała nawet coś więcej – obietnicę wsparcia wolontariatu pracowników firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.
Reakcja jednej z wiodących firm AGD spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Oczywiście można dywagować (jak co poniektóre osoby w sieci), że cała akcja to element działań CSR Bosch’a, i że firmie wcale nie zależy na wspieraniu potrzebujących zwierząt, a na korzyściach wizerunkowych. Ale dlaczego?
Naszym zdaniem, administratorom profilu Bosch Home oraz samej marce należą się wielkie brawa. Widać, że ktoś tam dobrze czuwa nad monitoringiem sieci i samych mediów społecznościowych. Nawet Michał Sadowski z Brand24 chwali Bosch’a za zaangażowanie i poziom monitoringu.