Małe kotki dostaną żywność i nową pralkę. Zobacz wzorowy przykład dobrego monitoringu sieci i real-time marketingu

Piotr Rogacki - 26.06.2017
80

Małe kotki dostaną żywność i nową pralkę. Zobacz wzorowy przykład dobrego monitoringu sieci

Fundacja św. Franciszka „Koci Azyl” poprosiła na Facebooku o pralkę, karmę i… zainteresowanie losem opuszczonych kotków. Administratorzy profilu chyba nie spodziewali się, że z pozoru zwykła prośba skierowana do społeczności „kociarzy” zostanie tak szybko spełniona. I to w jakim stylu 🙂

Krótko po zamieszczeniu wpisu sprawą zainteresowała się firma Bosch. Potrzebny sprzęt i żywność trafiły w ekspresowym tempie do potrzebujących kotów. Fundacja dostała nawet coś więcej – obietnicę wsparcia wolontariatu pracowników firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

Reakcja jednej z wiodących firm AGD spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Oczywiście można dywagować (jak co poniektóre osoby w sieci), że cała akcja to element działań CSR Bosch’a, i że firmie wcale nie zależy na wspieraniu potrzebujących zwierząt, a na korzyściach wizerunkowych. Ale dlaczego?

Naszym zdaniem, administratorom profilu Bosch Home oraz samej marce należą się wielkie brawa. Widać, że ktoś tam dobrze czuwa nad monitoringiem sieci i samych mediów społecznościowych. Nawet Michał Sadowski z Brand24 chwali Bosch’a za zaangażowanie i poziom monitoringu.

Trzeba również powiedzieć, że podarunek firmy Bosch dla „Kociego Azylu” skłonił dodatkowo kilka osób do pomocy czworonogom. Oby więcej takich akcji!

Comments

comments

80
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...