string(116) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2025/03/Maksymilian_Salski_Agora-800x500.jpg');"
string(90) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2025/03/Maksymilian_Salski_Agora-800x500.jpg"
Od marca br. Maksymilian Salski objął stanowisko Chief Subscription Officer w Grupie Agora
W nowej roli odpowiada za rozwój portfolio subskrypcyjnego Grupy Agora, strategię subskrypcyjną jej marek oraz budowanie synergii między nimi i realizację ich wspólnego celu.
Jako Chief Subscription Officer Maksymilian Salski będzie odpowiadał za opracowanie strategii subskrypcji marek należących do portfolio Grupy Agora, która uwzględni cele każdego brandu, projektowanie i wdrażanie wspólnych ofert, a także najlepsze wykorzystanie zasobów i narzędzi całej grupy mediowej dla rozwoju biznesów subskrypcyjnych.
– “Wyborcza” i Radio TOK FM pokazały – choć dekadę temu nikt w to nie wierzył – że w Polsce jest rzesza odbiorców, którzy chcą zapłacić za wartościowe dziennikarstwo. Nasze ambicje sięgają jednak dalej, dlatego chcemy, aby kluczowi menedżerowie odpowiedzialni w całej firmie za rozwój modelu subskrypcyjnego mieli wspólne cele i ściśle ze sobą współpracowali – mówi Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Grupy Agora i prezes spółki “Wyborcza”.
Maksymilian Salski będzie łączył nowe zadania w Grupie Agora ze swoimi dotychczasowymi obowiązkami Head of Subscriptions w “Gazecie Wyborczej”.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
