MakoLab promuje markę Nivona w social mediach

Jerzy Ciszewski - 24.01.2019
75

MakoLab promuje markę Nivona w social mediach

Fanpage pachnący kawą – MakoLab promuje markę Nivona w social mediach

Na Facebooku pojawił się nowy fanpage należący do marki Nivona – producenta wysokiej jakości ekspresów do kawy. Najlepszy pomysł na prowadzenie profilu na rynku polskim zaprezentowała agencja MakoLab, dlatego jej powierzono działania wizerunkowe i reklamowe marki na Facebooku.

English version
Nivona specjalizuje się w produkcji automatycznych ekspresów do kawy, które łączą w sobie niezawodne szwajcarskie mechanizmy i niemieckie wykonanie. Jedną z unikalnych funkcji ekspresów jest system Aroma Balance, który naśladuje umiejętności baristy. Dzięki temu w zaciszu własnego domu przygotujemy doskonałe espresso, americano, cappuccino, latte lub latte macchiato za naciśnięciem jednego przycisku.
Aby skutecznie trafiać do miłośników kawy w Polsce, firma postanowiła wykorzystać media społecznościowe do promocji swojej marki. Za realizację działań w social mediach jest odpowiedzialna agencja technologiczno – marketingowa MakoLab.
Celem działań na Facebooku jest budowanie społeczności wokół marki. Agencja przygotowała całą strategię komunikacji na Facebooku wraz z linią kreatywną, którą wykorzystuje w przygotowaniu contentu. Profil jest pełen ciekawych informacji związanych z kawą. Jak się okazuje, napój ten nie tylko pobudza i wywołuje przyjemne skojarzenia, ale także jest obecny w wielu ważnych momentach w naszym życiu.
Dzięki działaniom content marketingowym na Facebooku osoby szukające ekspresu do kawy mogą poznać urządzenia wyróżniające się długim okresem eksploatacji, eleganckim wzornictwem oraz łatwością w obsłudze, a także zainspirować się do spróbowania nowych smaków kawy i sposobów przyrządzania tego wyjątkowego trunku w różnych stronach świata.
Działania content marketingowe są też regularnie wspierane promocją płatną dopasowaną do grupy docelowej marki.

Comments

comments

75
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...