Makaron jako „miłość w gestach”. Barilla startuje z nową kampanią

Informacja Prasowa - 12.04.2021
14

Makaron jako "miłość w gestach". Barilla startuje z nową kampanią

MAKARON JAKO “MIŁOŚĆ W GESTACH” BARILLA STARTUJE Z NOWĄ KAMPANIĄ

 Barilla przywraca emocjonalną wartość makaronu jako sposobu komunikacji wykraczającej poza słowa.

W coraz bardziej skoncentrowanym na sobie, a obecnie odizolowanym świecie, nawiązanie emocjonalnego kontaktu z innymi często sprawia nam prawdziwą trudność. W takiej sytuacji proste gesty, nawet bardziej niż słowa, mogą pomóc w pokonywaniu przeszkód.

W nowej globalnej kampanii Barilla powraca do swojego emocjonalnego charakteru komunikacji i wyraża, podobnie jak w kampaniach z dawnych lat, pragnienie dotarcia do ludzkich serc. Razem z nowym hasłem „Barilla. Miłość w gestach”, przygotowywanie makaronu staje się sposobem na przekazanie tego, czego często nie potrafimy wyrazić słowami. Trudne emocjonalnie stwierdzenia, takie jak „kocham cię”, „tęskniłem za tobą”, czy „przepraszam, to moja wina” mogą zostać zademonstrowane przy pomocy czegoś tak prostego, jak danie z makaronem.

Wokół tej właśnie narracji obraca się wideo kampanii, które reprezentuje nowy manifest marki Barilla. Otwierający się pytaniem „Co możemy powiedzieć bez słów?” film, przedstawia klasyczne, a zarazem współczesne historie, które nadają nowe znaczenie daniu z makaronu, przygotowanemu dla ukochanej osoby. Te same historie będą tematem zintegrowanej globalnej kampanii, która jest emitowana w 40 krajach od 11 kwietnia.

U podstaw emocjonalnego charakteru nowej linii przewodniej kampanii, leży piosenka „Beautiful That Way” zespołu Noa. Jest ona reinterpretacją utworu „La Vita e Bella”, który przywodzi na myśl ciepłe, znajome uczucia, od dawna charakteryzujące markę Barilla.

„Nasza nowa globalna narracja wyznacza historyczny moment dla marki Barilla. Marka wraca do korzeni, czyli do swoich najbardziej kultowych kampanii, jednocześnie doskonale dostosowując je do wyzwań obecnych czasów. Dziś wszyscy potrzebujemy poczuć się bardziej ludzcy, bliżsi, a miłość pokazana w gestach może zrobić różnicę” – komentuje Gianluca Di Tondo, Globalny Dyrektor ds. Marketingu firmy Barilla.

Z najnowszych badań wynika, że 52% osób wybiera spędzanie czasu z rodziną/bliskimi jako sposób na poprawę swojego samopoczucia, 82% ankietowanych ma kogoś bardzo wyjątkowego, kto nadaje głębsze znaczenie ich życiu, a 56% uznaje za niezwykle ważne, aby po prostu pozostawać w kontakcie z innymi osobami w tym trudnym okresie. Ale to właśnie prawdziwe historie ujawniają wgląd w dzisiejszy krajobraz emocjonalny. W nowym filmie marki Barilla, przedstawione są relacje pomiędzy członkami współczesnych rodzin. Pomimo trudności i różnic jakie występują w każdej z nich, proste danie z makaronem pozwala spędzić wspólnie czas i zbliżyć się do siebie.

Wykorzystanie języka kinematografii jest dla marki Barilla sposobem na wyrażenie doskonałości, która zawsze wyróżniała tę markę. W kampanii „Barilla. Miłość w gestach”, reżyserię filmu powierzono włoskiemu artyście Saverio Costanzo.

Wideo kampanii dostępne pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=JkVcS14v68g

Comments

comments

14
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...