Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski w nowej kampanii reklamowej T-Mobile

Informacja Prasowa - 15.09.2016
0

Gwiazdy Pitbulla śpiewają o Supernecie od T-Mobile

15 września br. T-Mobile startuje z kampanią reklamową promującą najnowszą ofertę. W najnowszym Hicie od T-Mobile wystąpią znakomici aktorzy: Maja OstaszewskaPiotr Stramowski.

Najnowsza oferta T-Mobile to Internet dostosowany do potrzeb każdego użytkownika smartfonu: bez limitu danych, serwisy społecznościowe, muzyka i nawigacja, które nie zużywają pakietu danych, bezpieczeństwo i stabilność. Wszystko to może działać bez zarzutu dzięki supersieci.

Klienci coraz częściej i coraz więcej korzystają z usług dostępnych w Internecie; robią zakupy, słuchają muzyki, używają nawigacji, kontaktują się przez media społecznościowe. Chcą ”być on line” wszędzie i bez przeszkód.

Nie wszyscy mają jednak możliwość swobodnego korzystania z dobrodziejstw mobilnego Internetu. W najnowszej reklamie T-Mobile, Maja Ostaszewska, w poszukiwaniu Internetu, trafia do baru dla motocyklistów. W tym charakterystycznym miejscu pojawia się, uosabiający Supernet, Piotr Stramowski, który jak prawdziwy superbohater wyciąga Maję z opresji i podarowuje jej smartfon z nielimitowanym internetem.

Motywem muzycznym o który oparty został „Hit od T-Mobile” jest wielki przebój Raya Charlesa – „Hit the road Jack”.

Obok spotu głównego pojawią się dwa spoty 15-sekundowe. Pierwszy z nich skierowany jest do osób, które rozpoczynają swoją przygodę z Internetem. Film ten przekonuje, że korzystając z Internetu w T-Mobile nie trzeba martwić się o koszty. Nawet jeśli ktoś przez przypadek kliknie za dużo, to rachunek go nie zaskoczy. Drugi spot skierowany jest do stałych bywalców Internetu, którzy nie wyobrażają sobie życia bez ulubionych serwisów i nie chcą zastanawiać się, ile zużyli już ze swojego pakietu danych. Supernet daje możliwość używania serwisów społecznościowych, słuchania muzyki lub korzystania z nawigacji, bez utraty paczki danych. Spoty zobaczyć będzie można w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Bardzo istotnym elementem kampanii będą także działania prowadzone w mediach społecznościowych a zwłaszcza facebooku. Wyodrębnione zostały w ramach analizy grup docelowych kategorie użytkowników, do których kierowane będą niezależne linie komunikacyjne obejmujące różnorodne formaty FB i dedykowane spoty wideo.

Media mix uzupełniają: radio (w tym stacje internetowe), OOH w tym Infoscreeny, kanały digital, oraz materiały BTL w punktach sprzedaży.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Kreacje w Internecie przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

Comments

comments

0
Komentarze
  • Kicia

    Maję mogę oglądać wszędzie, nawet w reklamie. Fajny spot w ogóle, chyba się przyjże tej ofercie.

Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...