Magdalena Tabor wzmacnia dział Social Media w agencji Insignia
Dział mediów społecznościowych agencji Insignia wzmocniła nowa specjalistka. Magdalena Tabor będzie odpowiedzialna za realizację strategii mediów społecznościowych dla klientów agencji z branży FMCG.
Nowa Social Media Specialist agencji Insignia z branżą związana jest od 2016 roku. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała we współpracy z klientami z przemysłu medialnego, energetycznego, beauty oraz fashion. W swoim portfolio ma obsługę komunikacji dla takich marek jak Telewizja Polska S.A., Enea, Kopalnia Soli w Wieliczce, Venezia oraz Bell Cosmetics. Działania prowadziła zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym.
– Bardzo cieszę się, że niezwykle zdolna specjalistka mediów społecznościowych dołącza do naszego zespołu. Jej bogate doświadczenia i fantastyczne zdolności interpersonalne sprawiły, że płynnie wkroczyła do naszego działu social media. Nieszablonowe myślenie oraz pomysły szybko przypadły także do gustu Klientów naszej agencji – jestem przekonana, że wnosi do nas olbrzymią wartość dodaną – ocenia Anna Ortman, Social Media w Agencji Insignia.
Magdalena Tabor jest absolwentką stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, gdzie rozpoczęła swoją karierę w social mediach. Z uwagą obserwuje trendy w komunikacji marketingowej i zawsze stara się być na bieżąco. Prywatnie jest miłośniczką psów, w szczególności rasy Coton de Tuléar. Uwielbia czytać kryminały, a w wolnym czasie tańczy zumbę.