Magdalena Różczka ambasadorką programu edukacyjnego
 „Dziel się Uśmiechem”

Informacja Prasowa - 02.09.2019
82

Magdalena Różczka ambasadorką programu edukacyjnego
 „Dziel się Uśmiechem”

Z początkiem września br. wystartowała VII edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”, której ambasadorką została Magdalena Różczka – aktorka znana nie tylko z ról w filmach i serialach, lecz także z aktywnego zaangażowania w akcje charytatywne i kampanie społeczne. Tegoroczna edycja „Dziel się Uśmiechem” potrwa do marca 2020 roku i obejmie 100 tysięcy dzieci w szkołach podstawowych w całej Polsce.

Organizatorami programu są Polski Czerwony Krzyż oraz firma Mars Polska, producent bezcukrowej gumy Orbit®. Inicjatywa wspierana jest przez partnerów merytorycznych: Polskie Towarzystwo Stomatologiczne i Polskie Towarzystwo Stomatologii Dziecięcej. W ramach „Dziel się Uśmiechem” 1 proc. ze sprzedaży gum Orbit® w okresie od 1 września do 31 października jest przekazywany na 100 tysięcy zestawów do pielęgnacji zębów, materiały edukacyjne oraz organizację lekcji w szkołach.

Program realizowany jest w polskich szkołach już od sześciu lat. W ramach zajęć edukacyjnych dzieci w wieku do 5 do 13 lat uczą się, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów. Dzięki temu „Dziel się Uśmiechem” pomaga w walce z problemem choroby próchnicowej u dzieci. Od 2013 roku w zajęciach edukacyjnych dotyczących prawidłowej higieny jamy ustnej wzięło udział ponad pół miliona uczniów. W tym roku po raz pierwszy program będzie wspierany przez ambasadorkę – aktorkę Magdalenę Różczkę.

Przyznam, że wcześniej nie zdawałam sobie sprawy, że stan zębów dzieci w Polsce jest tak alarmujący– mówi Magdalena Różczka.

Według danych zgormadzonych przez firmę IPSOS na zlecenie Mars Polska aż 72% dzieci w wieku szkolnym ma próchnicę, a na jedno dziecko przypadają aż 3 chore zęby[1].

Czytając wyniki tych badań z perspektywy rodzica, czuję motywację do działania, aby dotrzeć z głównymi przekazami programu nie tylko do najmłodszych, lecz także do ich opiekunów i nauczycieli. To my, dorośli, powinniśmy być dla dzieci przykładem i zrobić wszystko, żeby dzieci potrafiły dbać o zdrowie zębów. Cieszę się, że mogę być częścią tej ważnej inicjatywy, i mam nadzieję, że podczas VII edycji uda nam się nawiązać współpracę z jeszcze większą liczbą szkół niż do tej pory. Liczę też na duże zaangażowanie ze strony wszystkich rodziców – wspólnymi siłami możemy zadbać o zdrowsze uśmiechy dzieciakówpodkreśla ambasadorka programu „Dziel się Uśmiechem”. 

Magdalena Różczka jako ambasadorka „Dziel się Uśmiechem” będzie zaangażowana w promocję prawidłowych nawyków dbania o higienę jamy ustnej w mediach społecznościowych oraz w propagowanie akcji podczas wydarzeń medialnych. VII edycję programu wspiera też kampania reklamowa w telewizji, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży. Od początku września do końca października w czołowych stacjach telewizyjnych oraz wybranych internetowych serwisach wideo będzie można oglądać spot reklamowy z udziałem aktorki.

Za kreację i produkcję spotu reklamowego Orbit® z udziałem Magdaleny Różczki odpowiada agencja BBDO Warszawa, a za  zakup i planowanie mediów dom mediowy MediaCom. Działania komunikacyjne prowadzi agencja PR Grayling Poland.

 

 

Więcej informacji o programie „Dziel się Uśmiechem” można znaleźć na stronach: https://www.mojorbit.pl/dziel-sie-usmiechem  oraz  https://pck.pl/co-robimy/promocja-zdrowia/dziel-sie-usmiechem-1

[1]   Pełny raport Ipsos uwzględniający wyniki z badań z piątej edycji programu znajduje się pod adresem: http://mojorbit.pl/docs/Wrigley_Stan_uzebienia_dzieci_fala_5.pdf

Comments

comments

82
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...