Magdalena Różczka ambasadorką Grupy Murapol – bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej

Redakcja PR - 23.05.2016
283

Grupa Murapol rozpoczyna największą w historii rynku deweloperskiego kampanię promocyjną. Ambasadorką akcji została Magdalena Różczka.

Magdalena Różczka ambasadorką Grupy Murapol

Grupa Murapol rozpoczyna największą w historii rynku deweloperskiego kampanię promocyjną. Ambasadorką akcji „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej” została Magdalena Różczka.

Magdalena Różczka jest jedną z najbardziej znanych i lubianych polskich aktorek. Telewizyjna publiczność zna ją z ról w serialach Oficer, Czas honoru czy Lekarze. Aktorka zagrała również m.in. w kinowym hicie Lejdis.
Oprócz aktywności artystycznej swoją popularność wykorzystuje, by pomagać potrzebującym.  Gwiazda od lat angażuje się w działalność charytatywną. Jest ambasadorką dobrej woli UNICEF-u i twarzą licznych kampanii społecznych. Aktorka została właśnie ambasadorką Grupy Murapol i stanie się główną bohaterką kampanii lidera rynku deweloperskiego w Polsce.
Doskonale wiem, że posiadanie własnego mieszkania to marzenie tysięcy osób. Możemy w nim czuć się swobodnie w wyrażaniu emocji. We własnym mieszkaniu jesteśmy naprawdę u siebie, a to pozwala nam rozwinąć skrzydła, cieszyć się, bawić, kochać. Świadomość posiadania takiego miejsca daje poczucie bezpieczeństwa, co przekłada się na nasze szczęście i komfort. Dlatego przecież powtarzamy, bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej – podkreśla Magdalena Różczka, ambasadorka Grupy Murapol.

Działania promocyjne z udziałem Magdaleny Różczki zaplanowano w prasie, internecie, radiu, telewizji oraz outdoorze. Gwiazda będzie również spotykać się bezpośrednio z mieszkańcami i klientami Murapolu podczas wydarzeń organizowanych przez dewelopera w całej Polsce.

– Magdalena Różczka swoją dotychczasową karierą, jak również zaangażowaniem w ważne działania charytatywne uosabia to, czego poszukiwaliśmy u ambasadorki naszej marki. Prezentuje sobą profesjonalizm, zaufanie, a także troskę o innych ludzi. To wartości, którymi kierujemy się w naszej misji i codziennej pracy – opowiada Jarosław Matusiak, dyrektor działu sprzedaży i marketingu. – Oprócz promocji naszej Spółki, wspólnie z Magdą planujemy już kampanie społeczne, które będą propagować bezpieczeństwo wśród najmłodszych – dodaje Matusiak.

W inwestycjach zrealizowanych przez Grupę Murapol zamieszkało do tej pory ponad 15 tys. osób. Tylko w 2015 roku mieszkania spółki wybrało 2400 Klientów, co uplasowało Spółkę na pozycji lidera rynku deweloperskiego w Polsce.

Comments

comments

283
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...