Magdalena Kasiewicz wraca do Microsoft

Informacja Prasowa - 15.10.2020
91

Magdalena Kasiewicz wraca do Microsoft

Magdalena Kasiewicz wraca do Microsoft na stanowisko Customer Success Lead w Polskim oddziale firmy. Jej ostatnie doświadczenia są związane z firmą Reckitt Benkiser (RB), w której pełniła stanowisko Head of Digital Delivery and Technology i kierowała globalnym zespołem, który odpowiadał za dostarczanie cyfrowych rozwiązań dla ponad 30 rynków na całym świecie.

Wcześniej, podczas swojej pracy w Microsoft, Magdalena zdobyła szerokie doświadczenie w kierowaniu zespołami, a także definiowaniu strategii wykorzystania chmury obliczeniowej dla klientów na całym świecie. Pracując w siedzibie Microsoft w Redmond była odpowiedzialna między innymi za strategię rozwiązań Microsoft Services w zakresie DevOps i modernizacji aplikacji.

„Cieszę się, że dołączam do Microsoft w tym szczególnym momencie, gdy polskie firmy, również te największe, otwierają się na transformację biznesu z wykorzystaniem technologii chmurowych. Dla Microsoft sukcesem jest powodzenie zarówno naszych klientów jak i partnerów. Wspólnie z zespołem będziemy wspierać polskie organizacje, aby jak najwięcej skorzystały z potencjału, jaki niesie ze sobą inwestycja Microsoft w Polsce na budowanie regionu Microsoft Azure i rozwój  kompetencji technologicznych. Mam nadzieję, że moje zdobyte dotychczas doświadczenia pozwolą lepiej pomagać naszym klientom i lepiej wykorzystywać możliwości chmury w transformacji biznesu na drodze do Polskiej Doliny Cyfrowej” – podkreśla Magdalena Kasiewicz.

Magdalena Kasiewicz dołącza do polskiego oddziału jako nowy członek zarządu. Wraz z zespołem będzie odpowiedzialna za przyspieszenie adopcji chmury wśród klientów Microsoft a także za maksymalizację długoterminowej wartości biznesowej wynikającej z wykorzystania chmury Microsoft Azure.

Magdalena Kasiewicz jest absolwentką Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

Comments

comments

91
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...