Magda Sulma w Independent Digital
Magda Sulma w Independent Digital
Do Independent Digital dołączyła Magda Sulma, która objęła stanowisko Head of Content UK. Magda zajmie się pozyskiwaniem klientów w UK i innych krajach anglosaskich.
Magda jest osobą związana z muzyką i branżą muzyczną. Ukończyła prestiżowy londyński BIMM oraz staż w Satellite 414, agencji PR reprezentującej m.in. Adele, Beyoncé i Dua Lipa. Umiejętność współpracy z różnymi partnerami biznesowymi uzyskała podczas stażu dla AIM – organizacji reprezentującej niezależny sektor muzyczny w Wielkiej Brytanii. Opiekowała się też jako menadżer rozwojem artysty – ACTRESE.
„Muzyka jest nieodłączną częścią mnie. To, co inspiruje mnie każdego dnia, to odkrywanie wschodzących artystów – poprzez występy na żywo i platformy streamingowe. Jestem bardzo dumna z branży, w której zdecydowałam się pracować i mam jasną wizję przyszłego wpływu, jaki chciałabym uzyskać w dynamicznej relacji między muzyką a technologią. Chociaż inspiruje mnie wszystko, co związane z muzyką, mam nadzieję, że będę mogła również w jakiś sposób inspirować innych” – mówi Magda.
Independent Digital to największy polski dystrybutor cyfrowy. Dostarcza muzykę niezależnych artystów i wytwórni do ponad 80 najważniejszych serwisów streamingowych w Polsce i na świecie. Współpracuje między innymi z: Spotify, Apple Music, YouTube, Tidal, Amazon, Deezer, TikTok, Facebook, SoundCloud, Pandora, Napster, Tencent, Yandex, Anghami, Claro Musica, Line Music, MelON, Naver i Genie.
Independent Digital jest pierwszym dystrybutorem w Europie Środkowej rekomendowanym przez Spotify. We współpracy między innymi z Uniwersytetem Westminsterskim prowadzi międzynarodowy projekt edukacyjny dla branży muzycznej, którego celem jest zwiększenie konkurencyjności europejskich wytwórni i artystów w serwisach streamingowych. Firma powstała w 2002 roku w Warszawie, gdzie mieści się jej główna siedziba. Pozostałe biura są w Berlinie i Paryżu.