Magazyn „Wyborcza Classic. Kora” od czwartku w sprzedaży

Informacja Prasowa - 14.08.2018
292

Magazyn „Wyborcza Classic. Kora” od czwartku w sprzedaży

W czwartek, 16 sierpnia 2018 r. ukaże się „Wyborcza Classic. Kora” – specjalny magazyn przygotowany przez redakcję „Gazety Wyborczej” zawierający artykuły opisujące życie artystki. O Korze opowiadają m.in. Mariusz Szczygieł, Magdalena Środa, Sylwia Chutnik, Hanna Bakuła, Tomasz Raczek, Jerzy Owsiak i Zbigniew Hołdys.

„Gazeta Wyborcza” pisała o Korze i Maanamie odkąd się ukazuje – w jej archiwach i aktualnych wydaniach można znaleźć wiele takich publikacji. Wybór najciekawszych z nich ukaże się w formie specjalnego magazynu „Wyborcza Classic. Kora”.

Reporter Mariusz Szczygieł w edytorialu przypomina swoje pierwsze spotkania z Korą – „Rozmowa – cudo. Kora to najlepsza rozmówczyni jaką poznałem w życiu”. – Ludzie mają z Korą kłopot – mówi natomiast Henryka Bochniarz, bizneswoman i przyjaciółka Kory. – Wielu chciałoby ją zaszufladkować i mieć spokój. A Kora nas zmusza do zastanowienia się: co takiego w niej tkwi, dlaczego jest zjawiskiem?
O niezliczonych wcieleniach wybitnej wokalistki, a jeśli kto woli „czarownicy”, opowiada rozdział „Tysiące twarzy, setki miraży”. Jest w nim Kora – sierota, Kora – w depresji, Kora – złośnica, Kora – anioł, Kora – rysowniczka, Kora – feministka i Kora artystka.
Poza tym w wydaniu m.in.: sny Kory opisane w książce Sipowicza, dzieje Maanamu, opowieść o Marku Jackowskim, płytoteka Kory i… dużo muzyki. Fragmenty jej piosenek, jak kto ich słucha, na czym polega artyzm Kory – wokalistki i autorki słów oraz opowieść jej samej o piosence „Stoję, czuję się świetnie”. „Wyborcza Classic. Kora” zawiera też teksty o tym jak Kora nie dawała się chorobie, jej ostatnich dniach oraz nadziei, że okaże się kosmitką – ” Ostatnie minuty są naprawdę magiczne. Planety szaleją. Wzywają Korę do siebie”.

Wydanie specjalne pt. „Wyborcza Classic. Kora” w objętości 108 stron będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy od 16 sierpnia br. w cenie 14,99 zł.
Wspiera je autopromocja, do której kreacje przygotował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.

Comments

comments

292
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...