Maffashion na czele rankingu najbardziej wpływowych blogerek na świecie według WWD
Maffashion, czyli Julia Kuczyńska, znalazła się na czele rankingu najbardziej wpływowych blogerek. Ranking opublikował internetowy magazyn WWD, który jest poświęcony tematyce mody, branży beauty i biznesu.
WWD zleciło agencji Tribe Dynamics, która specjalizuje się w strategiach digital marketingowych, przygotowanie zestawienia najbardziej wpływowych blogerów i inluencerów z branży fashion i beauty w 2016 r. Kryterium, które zastosowano w opracowywaniu rankingu, był ekwiwalent reklamowy. Jak już pisaliśmy, ekwiwalent reklamy, to sposób mierzenia efektów działań, o którym wciąż wiele dyskutuje się w branży.
Zobacz: Anna Miotk: ekwiwalent reklamowy to droga na skróty
Ekwiwalent reklamowy w praktyce. Komentują przedstawiciele agencji PR
Przeprowadzona przez Tribe Dynamics analiza wykazała, że na czele listy powinna znajdować się właśnie Maffashion. Julia Kuczyńska zarobiła dla współpracujących z nią marek 64,8 mln dolarów. Co ciekawe, w mediach społecznościowych Maffashion ma znacznie mniej obserwatorów od niektórych blogerek i influencerek, które w rankingu znalazły się za nią. Mimo że jej liczba fanów jest mniejsza, to są oni bardzo zaangażowani.
Co za dzień! Co za miesiąc! Ciągle nie wierze, że takie rzeczy się dzieją. TA informacja jest jakimś szokiem nie do opisania! To chyba jedno z najważniejszych wyróżnień, sukcesów jakie do tej pory mi się przytrafiły! Jedno wielkie WOW!!!! – napisała na swoim profilu na Instagramie blogerka.
W rankingu znaleźli się również m.in. Nikkie De Jager, Anna Dello Russo czy Manny Gutierez, o którym niedawno pisaliśmy.
Źródło: wwd.com
Zobacz też:
Dlaczego influencer marketing może okazać się świetnym rozwiązaniem dla Twojej marki?