MADOGZ z pięcioma nominacjami do Golden Arrow

Informacja Prasowa - 10.06.2022
234

MADOGZ z pięcioma nominacjami do Golden Arrow

MADOGZ z pięcioma nominacjami do Golden Arrow 2022!

Agencja MADOGZ otrzymała aż pięć nominacji w konkursie Golden Arrow 2022. O nagrody powalczą projekty zrealizowane przez agencję dla marek OTOMOTO i 321Sprzedane.pl.

W konkursie Golden Arrow co roku nagradzane są najlepsze kampanie marketingowe, które wyróżniły się na rynku pod kątem ich efektywności i innowacyjności. Tym roku na liście nominowanych kampanii znalazły się dwa projekty realizowane przez MADOGZ.
Cztery nominacje otrzymała kampania „Prawdziwe historie”- Wartburg przygotowana dla marki OTOMOTO z Grupy OLX. Projekt będzie rywalizował o nagrody w kategoriach: Digital Marketing – social media, Digital Marketing – Wideo, Digital Marketing – kampania internetowa, Kampania zintegrowana – Business to consumer (B2C).
CASE STUDY: "Prawdziwe historie" OTOMOTO

CASE STUDY: „Prawdziwe historie” OTOMOTO

KONCEPCJA KAMPANII OTOMOTO jest bezdyskusyjnym liderem rynku platform motoryzacyjnych. Każdego miesiąca z usług serwisu korzysta blisko 8 milionów internautów. Siłą OTOMOTO jest baza kilkuset tysięcy ogłoszeń – od samochodów osobowych, przez motocykle, maszyny rolnicze i…

Z kolei kampania sprzedażowa „Bez cacania” zrealizowana przez MADOGZ z wykorzystaniem formatu modular video dla marki 321Sprzedane.pl, została nominowana w kategorii „Digital marketing – Innowacja internetowa”.

MADOGZ wykorzystuje modular video w nowej kampanii 321Sprzedane.pl

MADOGZ wykorzystuje modular video w nowej kampanii 321Sprzedane.pl

Marka 321Sprzedane.pl oferująca usługę szybkiej i wygodnej sprzedaży aut wystartowała z kampanią digital pod hasłem „Bez cacania”. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.

W tym roku jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji przyzna nagrody i wyróżnienia w 23 kategoriach. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 23 czerwca.

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...