Maciej Skrzypczak odchodzi z agencji Lubię to. Będzie prezesem agencji marketingu gamingowego Gameset

Redakcja PR - 02.08.2017
231

Maciej Skrzypczak odchodzi z agencji Lubię to. Będzie prezesem agencji marketingu gamingowego Gameset

Maciej Skrzypczak nie będzie dłużej zarządzać należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencją Lubię to – linked by Isobar. Wraz z początkiem sierpnia dołączył jako nowy prezes do agencji marketingu gamingowego Gameset.

 

maciej_skrzypczak

 

 

Do obowiązków prezesa będzie należało wytyczenie i realizacja strategii firmy, w tym poszerzanie kompetencji agencji oraz pozyskiwanie nowych klientów, szczególnie spoza branży gier. Jest to odpowiedź na rosnące oczekiwania rynku dotyczące usług z zakresu gamingu oraz e-sportu dla klientów nieendemicznych (tj. niezwiązanych z branżą gier, np. FMCG, banki, telekomunikacja).
– Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do dynamicznie rozwijającej się agencji Gameset i być częścią tworzącego się dopiero rynku marketingu gamingowego. Jestem zdania, że gaming analogicznie do social media może przejść drogę od jednorazowych aktywacji do stałego elementu planów marketingowych wielu marek. Spodziewam się, że od początku 2018 roku możemy być świadkami wysypu marek zaangażowanych w gaming – mówi Skrzypczak.

Maciej Skrzypczak jest jednym z twórców agencji Lubię to, która od 2014 roku jest częścią sieci Dentsu Aegis. Ostatnio pełnił w niej obowiązki dyrektora zarządzającego. Od początku kariery związany z marketingiem internetowym (Interactive Solutions) oraz social media (Lubię to). Teraz wraz z dotychczasowymi założycielami Gameset, czyli Piotrem Bombolem oraz Łukaszem Turkowskim, będzie odpowiadał za rozwój usług z zakresu marketingu gamingowego.

Comments

comments

231
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...