Będzie odpowiedzialny za Editorial & Content Director
Maciej Orłowski, dziennikarz „Newsweeka”, przechodzi do agencji PR Clue PR. Wcześniej przez sześć lat był dziennikarzem „Gazety Wyborczej”. W agencji na stanowisku Editorial & Content Directora obejmie nadzór nad działem Content House.
Maciej Orłowski od października ub. roku był dziennikarzem „Newsweeka”. Pisał teksty newsowe i społeczne, a po objęciu przez Tomasza Sekielskiego stanowiska redaktora naczelnego dołączył do rozbudowywanego przez niego działu śledczego tygodnika. Wcześniej przez ponad sześć lat był dziennikarzem newsowym „Gazety Wyborczej”.
W agencji Clue PR zajął stanowisko Editorial & Content Directora i nadzór nad działem Content House. Do jego obowiązków będzie należała koordynacja pracy zespołu przygotowującego treści i formaty video dla kluczowych klientów agencji, a także nadzór nad ich finalną jakością.
„Przejście z dziennikarstwa do PR-u to zawsze duże wyzwanie, ale i nowe możliwości. W Clue PR doświadczenie w mediach przyda mi się do tego, aby tworzyć jeszcze lepsze treści dla kluczowych klientów i lepiej trafiać w gusta dziennikarzy, którzy potrzebują konkretnych informacji i informatorów.” – napisał w swoich mediach społecznościowych.
Agencja Clue PR istnieje od 2012 roku, w tym roku obchodzi 10-lecie. Specjalizuje się przede wszystkim w komunikacji technologii i finansów oraz jest hubem komunikacyjnym dla wielu globalnych klientów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Do jej klientów należą m.in. Warta, Ingenico, PayPal, UBS Bank i Benefit Systems. W ostatnich latach zdobyła wiele nagród, m.in. IPRA Awards i Stevie Awards, w tym za kampanie realizowane dla LEGO.
Comments
