Maciej Nowicki w jury The ANDYs

Informacja Prasowa - 12.01.2022
58

Maciej Nowicki w jury The ANDYs

Maciej Nowicki w jury The ANDYs

Maciej Nowicki, Creative Director Saatchi & Saatchi został jurorem międzynarodowego konkursu kreatywnego – The ANDYs. Oceni prace w regionalnej edycji tego konkursu, w jury dla obszaru Europy.

The ANDYs to międzynarodowy konkurs reklamowy, którego nagrody przyznawane są od 1964 roku. Celem The ANDYs jest uhonorowanie najlepszych kreacji dla marek na świecie. Jest to pierwszy z dużych konkursów kreatywnych w roku, w związku z czym jest często postrzegany jako prognostyk nagród w sezonie konkursowym. W jego jury zasiadają najwybitniejsi eksperci z branży kreatywnej na świecie.

W 2022 roku konkurs The ANDYs ma edycję regionalną. W jury dla obszaru Europy zasiada Maciej Nowicki, Creative Director Saatchi & Saatchi w Polsce.

Przewodniczącym jury regionalnego dla Europy jest JÖRG RIOMMI, Chief Creative Officer, Publicis Groupe Central and Eastern Europe.

Maciej Nowicki jest Creative Directorem w Saatchi &Saatchi od maja 2021 roku. Zespołem kreacji kieruje razem z Michałem Desowskim, Creative Directorem. Maciej ma ponad 20 lat doświadczenia w branży komunikacyjnej. Pracował dla największych agencji i grup: McCann, JWT, Grey. Jako Chief Creative Officer grupy Dentsu, przez kilka lat wraz z zespołem rozwijał na polskim rynku markę ISOBAR. Zdobył liczne nagrody kreatywne w kraju i zagranicą w konkursach, takich jak LIA, Clio, The One Show, Cannes Lions czy Eurobest. Maciej Nowicki posiada doświadczenie w pracy po stronie klientów jak np. P&G oraz międzynarodowe doświadczenie pracy w agencjach w Azji: Singapurze, Jakarcie i Kuala Lumpur dla dużych agencji sieciowych z grupy Dentsu, a także dla mniejszych lokalnych firm i bezpośrednio dla klientów takich jak np. L’Oreal. Dzięki takiej ścieżce kariery zyskał unikatowy mix doświadczeń strategicznego myślenia, który przekłada się na lepsze zrozumienie potrzeb klientów i wyzwań rynkowych przed którymi stoją.

Comments

comments

58
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...