Maciej Kossowski Dyrektorem Zarządzającym Biura Reklamy Polska Press Grupy
Maciej Kossowski przejmuje zarządzanie strukturami reklamowymi Polska Press Grupy od Pawła Kosska, który został jego zastępcą ze stanowiskiem Dyrektora ds. Klientów Strategicznych i będzie odpowiedzialny za relacje z domami mediowymi i kluczowymi klientami spółki.
Maciej Kossowski z rynkiem mediów i reklamy jest związany od ponad 20 lat, w tym z internetem od 17 lat. Doświadczenie zdobywał pracując dla największych wydawców medialnych na rynku – Grupa Onet, Wirtualna Polska. Przez ostatnie dwa lata odpowiadał za strategię sprzedaży i rozwój oferty reklamowej Grupy Wirtualna Polska, jako VP Sales Strategy i VP Media Product. W latach 2000-2014 związany był z Grupą Onet.pl S.A. Pracę rozpoczął na stanowisku Key Account Managera, następnie pełnił funkcje kierownicze w sprzedaży, a od czerwca 2011 do grudnia 2013 – jako Dyrektor Sprzedaży i Członek Zarządu Grupy Onet.pl S.A. – odpowiadał za przychody reklamowe firmy. Współpracę z Onetem zakończył jako Wiceprezes Zarządu Media Impact Polska, spółki odpowiedzialnej za sprzedaż serwisów Grupy Onet oraz tytułów prasowych i serwisów Ringier Axel Springer Polska. Od lat intensywnie pracuje na rzecz rozwoju rynku online w Polsce, min. pełniąc w przeszłości funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej IAB Polska.