M5 rozbudowuje zespół specjalistów  

Informacja Prasowa - 16.04.2019
99

M5 rozbudowuje zespół specjalistów  

M5 rozbudowuje zespół specjalistów

 Studio filmowe M5, należące do producenta Mariusza Pietkiewicza, powiększyło się o dwie nowe osoby – Paulinę Pietruk i Amandę Rutkowską, które objęły stanowiska kierowników produkcji.

 Rozbudowa zespołu o nowych kierowników produkcji to  krok w długofalowej strategii rozwoju M5, która pozwoli na bardziej kompleksowe podejście do projektów i obsługi klienta.

– Paulina i Amanda to specjalistki w swoich dziedzinach, które mogą pochwalić się interesującym portfolio i doświadczeniem w kampaniach digitalowych – mówi Mariusz Pietkiewicz, producent i właściciel M5. – W planach mamy dalszą rozbudowę zespołu M5.

Do zadań nowych kierowniczek produkcji będzie należało: koordynacja pracy ekipy filmowej, nadzór nad realizacją zdjęć filmowych i sesji zdjęciowych, dbałość o wysoką jakość usług, raportowanie i analiza budżetów, a także koordynacja postprodukcji.

Paulina Pietruk, z branżą produkcyjną związana jest od pięciu lat. Wcześniej pracowała w poznańskim GPD Film Studio, w którym była odpowiedzialna za realizacje sesji zdjęciowych, kampanii digitalowych oraz spotów. Pracowała mi.in. dla takich klientów jak Lidl, Lisner, Lubella, Hochland, Dr Oetcker, Jula. Ukończyła filologię serbską i chorwacką na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

Amanda Rutkowska przez ostatnie 2 lata pracowała w studiu produkcyjnym w Agorze, gdzie realizowała kampanie telewizyjne i digitalowe dla takich klientów jak: Microsoft, Eveline, Urząd Marszałkowski Poznań, Urząd Miasta Gdańsk. Wcześniej pracowała w kanale TVP Historia. Skończyła produkcję filmową i telewizyjną w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej i TV im. Leona Schillera w Łodzi.

***

Informacje o M5:

Studio Filmowe M5 powstało w styczniu 2007 roku. Założycielem i właścicielem M5 jest Mariusz Pietkiewicz, związany z branżą reklamowo-filmową od 18 lat.  M5 specjalizuje się w produkcji filmów reklamowych (tv/internet) i wszelkiego rodzaju kontentu video.
Produkcja obejmuje m.in.: rekomendację i wybór reżysera do filmu, dokumentację zdjęciową obiektów, casting, shootingboard, przygotowanie projektów scenografii, kostiumów, wynajem sprzętu zdjęciowego w tym kamer, światła, obiektywów filmowych, wynajem gripu (krany, wózki), wynajem hal zdjęciowych, realizację postprodukcji, efektów specjalnych, udźwiękowienie filmu w tym nagranie lektora i zakup licencji do muzyki, przygotowanie plików emisyjnych do TV i internetu. 

Amanda Rutkowska

Paulina Pietruk

 

Comments

comments

99
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...