„M jak Mama” z nowym serwisem i zmienionym logotypem

Informacja Prasowa - 07.05.2019
269

„M jak Mama" z nowym serwisem i zmienionym logotypem

Wystartowała nowa strona internetowa „M jak Mama” (www.mjakmama.pl). W warstwie graficznej witryna jest lekka i nowoczesna. Pod względem technologicznym jest zbudowana od podstaw i oparta na autorskiej platformie wydawniczej Grupy ZPR Media. Serwis i miesięcznik działają od teraz pod tym samym nowym logotypem.

 Zgodnie ze strategią łączenia wszystkich kanałów komunikacji pod wspólną marką, ujednoliciliśmy identyfikację wizualną i formę serwisu Mjakmama.pl wraz z subdomenami oraz miesięcznika ‚M jak Mama’.Jest to naturalne odzwierciedlenie działań redakcji przygotowujących treści na potrzeby platform cyfrowych i analogowych pod kierownictwem jednej redaktor naczelnej Marty Radzik-Maj – mówi Anna Małek, wydawca segmentu Parenting i Zdrowie.

Nowy serwis „M jak Mama” jest nowoczesny, czytelny i przejrzysty. Odpowiada potrzebom zarówno użytkowników urządzeń mobilnych, jak i komputerów. Pojawiły się w nim nowe sekcje i wyróżnione zostały następujące obszary tematyczne: przed ciążą, ciąża, poród, niemowlę, dziecko, nastolatek, edukacja, mama, dom, prawo i finanse, nasze akcje, testy i quizy. Serwis oferuje także praktyczne narzędzia i kalkulatory dla użytkowników.

Miesięcznik ‚M jak Mama’ to ceniony za rzetelność i fachowość magazyn skierowany do kobiet w ciąży i matek małych dzieci. Serwis Mjakmama.pl stanowi nie tylko kontynuację tych treści w Internecie, ale też rozszerzenie oferty wydawniczej o tematy interesujące rodziców dzieci starszych. Oba kanały dotarcia łączy nadrzędna wartość, jaką są wiarygodne i godne zaufania treści, sygnowane wspólnym silnym znakiem – wyjaśnia Anna Małek.

Pod marką M jak Mama organizowane są także projekty specjalne, wspierające rodziców na różnych etapach rodzicielstwa, np. Mama ma biznes i MamaGO Camp.

Nowy serwis „M jak Mama” współdzieli silnik wraz z innymi stronami Grupy ZPR Media, m.in. z serwisem Poradnikzdrowie.pl oraz z witrynami Radia ESKA, „Super Expressu” i „Muratora”.

Comments

comments

269
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...