Łukasz Zaleśny Consumer Experience Strategy Directorem w Starcomie
Łukasz Zaleśny objął nowo utworzone stanowisko Consumer Experience Strategy Directora w agencji mediowej Starcom, wzmacniając tym samym zespół strategii, kierowany przez Sebastiana Szadego.
Łukasz Zaleśny na nowo utworzonym stanowisku będzie wspierał budowę ekspertyzy agencji w obszarze Consumer Experience oraz współtworzył projekty, których celem jest budowanie trwałych relacji i angażujących doświadczeń ludzi z markami, z wykorzystaniem technologii i nowoczesnych kanałów komunikacji. Ściśle współpracując z zespołami klienckimi zajmie się rozwojem oferty warsztatowej i szkoleniowej agencji w zakresie strategii komunikacji – Consumer Journey, Experience Design.
– W Starcomie jesteśmy przekonani, że jedynym źródłem wzrostu biznesu Klientów jest poprawa doświadczeń konsumentów na całej ścieżce ich kontaktów z markami i produktami. Wspólnie z naszymi klientami potrafimy diagnozować potrzeby oraz identyfikować obszary wymagające zmian i optymalizacji w strategiach biznesowych, przełożyć je na cele, które następnie, dzięki naszym kompetencjom, narzędziom analitycznymi, technologii, realizujemy. Ekspertyza Łukasza Zaleśnego w obszarze consumer experience oraz jego doświadczenie strategiczne w tej dziedzinie, będą doskonałym uzupełnieniem kompetencji już rozwijanych w naszym dziale strategii, kierowanym przez Sebastiana Szadego – mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.
Łukasz Zaleśny posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z marketerami przy opracowaniu strategii komunikacji marek. Interesuje się wykorzystaniem myślenia strategicznego i technologii w obszarze Branded Customer Experience. Karierę w branży komunikacji marketingowej rozpoczynał w agencjach E-graphics (TBWA) i ACR (K2 Media), a następnie dołączył do ZenithOptimedia Group, gdzie pracując w zespole strategii zajmował się tworzeniem strategii komunikacji marek i wspieraniem kompetencji strategicznych zespołów klienckich. Ostatnio jako Strategy & Innovation Director w Blue 449 (obecnie Spark Foundry) odpowiadał za rozwój oferty kolektywnej pracy warsztatowej z partnerami biznesowymi klienta, a także za realizację innowacyjnych projektów komunikacyjnych na styku mediów i kreacji.
Łukasz Zaleśny jest Absolwentem Szkoły Strategii Marki przy SAR. Jako wykładowca SGH, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu współpracy marketerów z agencjami. Jako prelegent występował na konferencjach branżowych m. in. Forum IAB, AdUniverse, European Start-up Days i InternetBeta.