Łukasz Podolski ambasadorem marki Totolotek

Informacja Prasowa - 09.01.2020
124

Łukasz Podolski ambasadorem marki Totolotek

Złoty medalista Mistrzostwa Świata w Brazylii został ambasadorem marki Totolotek. Łukasz Podolski będzie twarzą jednego z najstarszych i najbardziej znanych polskich bukmacherów, który kilka miesięcy temu stał się częścią niemieckiej grupy Gauselmann.

Były piłkarz Bayernu, FC Koln, Arsenalu, czy Galatasaray na razie nie pojawi się na boiskach Ekstraklasy, ale będzie w Polsce gościć w bardzo widoczny sposób. Jako ambasador pojawi się w działaniach marketingowych Totolotka w Internecie oraz w naziemnych punktach sprzedaży zakładów bukmacherskich.

Oba te kanały są równie ważne dla Totolotka, a współpraca z utytułowanym reprezentantem Niemiec, polskiego pochodzenia ma być kontynuacją promowania rozwiązań, które w myśl hasła “Twój Bukmacher” zapewniają graczom wygodne, szybkie i legalne zawieranie zakładów niezależnie czy korzystają z urządzenia mobilnego, komputera, czy terminali samoobsługowych w punktach stacjonarnych.

Łukasz Podolski jest już ambasadorem niemieckiej marki XTiP, która podobnie jak Totolotek należy do hazardowego potentata. Obie firmy w logotypie mają słoneczny znak grupy Gauselmann.

– Rozpoczynamy współpracę ze sprawdzonym i zaangażowanym partnerem, którego sukcesy sportowe będą dla nas inspiracją i motorem napędowym. Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że Łukasz ma wśród naszej grupy docelowej niesamowicie rozpoznawalną twarz i nazwisko, a przy tym budzi wyłącznie pozytywne skojarzenia  – mówi Mariusz Rzeczkowski, Dyrektor Marketingu w Totolotku.

Totolotek dokonał w ostatnim czasie rewolucyjnych zmian w systemach sprzedaży, w tym stawiając na najlepszą na rynku ofertę zakładów na żywo. Trwa także zmiana oblicza punktów sprzedaży w których klienci mogą korzystać z prostych w obsłudze terminali samoobsługowych. Kolejne placówki przechodzą remonty, które całkowicie zmieniają ich oblicze na rzecz miejsc nowoczesnych i przyjaznych klientom.

Bukmacher jest także sponsorem tytularnym rozgrywek o Totolotek Puchar Polski. – Współpraca z Łukaszem Podolskim jest znakomitym uzupełnieniem i wsparciem dla procesu, który cały czas przechodzimy, udoskonalając nasze produkty i walcząc o rozwijający się i coraz bardziej konkurencyjny rynek – mówi Łukasz Seweryniak, COO Totolotek SA.

Comments

comments

124
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...