Łukasz Goździor został dyrektorem marketingu Jaguara i Land Rovera w Polsce.

Informacja Prasowa - 17.12.2020
251

Łukasz Goździor został dyrektorem marketingu Jaguara i Land Rovera w Polsce.

Łukasz Goździor został dyrektorem marketingu Jaguara i Land Rovera w Polsce.

Łukasz Goździor będzie odpowiedzialny za działania marketingowe i PR-owe nowego wyłącznego dystrybutora marek Jaguar i Land Rover w Polsce, Inchcape JLR Poland.

Na początku grudnia Jaguar Land Rover (JLR) ogłosił utworzenie spółki joint venture z globalnym dystrybutorem i sprzedawcą samochodów, firmą Inchcape plc.  Powstała spółka Inchcape JLR Poland jest wyłącznym dystrybutorem 2 brytyjskich luksusowych motoryzacyjnych marek w Polsce.  Nowa struktura prowadzi do rozszerzenia zakresu działalności Jaguar Land Rover w naszym kraju oraz zaoferowania produktów JLR szerszej bazie klientów na szóstym co do wielkości rynku motoryzacyjnym Europy. Nowo powstała spółka joint venture obejmie swoją działalnością również Finlandię oraz kraje bałtyckie, na terenie których Inchcape już jest obecny jako importer Jaguar Land Rover.

Dyrektorem Marketingu i PR Jaguara oraz Land Rovera w Polsce został Łukasz Goździor. Goździor związany jest z Inchcape od 2017 roku, kiedy to objął stanowisko szefa działu marketingu BMW Inchcape Polska. Wcześniej odpowiadał m.in. za wdrożenie Strategii Marki Poznań oraz Konsorcjum Marki Poznań, będąc dyrektorem biura promocji Poznania. Był też dyrektorem fundacji Marka dla Polski. Posiadając ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu, był odpowiedzialny za budowę strategii wielu marek, a jego dokonania zostały wyróżnione m.in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku i jednego z 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie.  W 2019 r. został awansowany na stanowisko Marketing Director Inchcape Northern Europe Distribution. W tym czasie był odpowiedzialny za strategię oraz zarządzanie działaniami marketingowymi kilku czołowych marek samochodowych reprezentowanych przez Inchcape w Europie Północnej, takich jak: Jaguar, Land Rover, Mazda, Ford i Mitsubishi.

Głównym zadaniem nowego dyrektora marketingu będzie wprowadzenie nowego dystrybutora na polski rynek oraz wzmocnienie wizerunku i udziału w rynku marek Jaguar i Land Rover w kraju.

Comments

comments

251
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...