Luiza Jurgiel-Żyła i Paweł Prus wspólnikami w agencji Flynn. Eksperci komunikacji
Informacja Prasowa - 30.10.2024Agencja Flynn. Eksperci Komunikacji realizuje model współpracy z klientami znany m.in. z branży usług prawnych
Była prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła do agencji Flynn. Eksperci komunikacji obejmując połowę udziałów i stanowisko partnerki zarządzającej. Luiza Jurgiel-Żyła to ekspertka komunikacji z kilkunastoletnim stażem pracy w PR, m.in dla firm z branży nieruchomości, mediów oraz healthcare.
– „To dla nas duży skok naprzód. Luiza wnosi do zespołu wyjątkowe kompetencje i energię, która pozwoli nam na jeszcze lepsze zarządzanie projektami i wspieranie naszych klientów w realizacji ich celów. Dzięki niej, Flynn nie tylko będzie skutecznie rozwijało się, ale także zachowa najwyższe standardy komunikacyjne, jakie dotychczas prezentowaliśmy” – mówi Paweł Prus, założyciel agencji Flynn. Eksperci komunikacji.
Agencja Flynn. Eksperci Komunikacji realizuje model współpracy z klientami znany m.in. z branży usług prawnych. To oznacza, że partnerzy agencji mają bezpośredni kontakt z klientami i odpowiadają osobiście za realizację założonych celów. Eksperci komunikacji zarządzają projektami, oferując kompleksowe wsparcie komunikacyjne, a młodsi stażem pracownicy wspierają ich w realizacji działań operacyjnych. – „Chcemy, aby Flynn było miejscem, gdzie klienci zawsze mogą być pewni, że ich projekty są w najlepszych rękach” – mówi Luiza Jurgiel-Żyła, Partnerka w agencji Flynn. Eksperci komunikacji.
Ten model pracy, inspirowany kancelariami prawnymi, gwarantuje, że każdy projekt prowadzony jest przez doświadczoną osobę, posiadającą dogłębną wiedzę branżową. Takie podejście pozwala na szybkie i trafne podejmowanie decyzji oraz skuteczne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. – „Wierzymy, że nasza rola to nie tylko realizowanie zleceń, ale przede wszystkim strategiczne doradztwo, które odciąża klientów i pozwala im skupić się na tym, co dla nich najważniejsze” – podkreśla Paweł Prus.
Zarówno Luiza Jurgiel-Żyła, jak i Paweł Prus, znani są z bezkompromisowego podejścia do etyki w komunikacji oraz zaangażowania w rozwój branży. Oboje partnerzy wierzą w moc synergii i współpracy – połączenie ich doświadczeń i kompetencji pozwala Flynn na dalsze skalowanie działalności, z jednoczesnym zachowaniem najwyższych standardów obsługi klientów.
„Cieszę się, że mogę dołączyć do Flynn i współpracować z Pawłem, którego dokonania zarówno w pracy w mediach, jak i w Instytucie Zamenhofa obserwowałam od dawna. Jestem pewna, że możemy się od siebie wzajemnie bardzo dużo nauczyć” – dodaje Luiza Jurgiel-Żyła, była prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.