Lufthansa promuje… wybory do Parlamentu Europejskiego

Informacja Prasowa - 29.04.2019
198

Lufthansa promuje… wybory do Parlamentu Europejskiego

Napis „SayYesToEurope” ozdobił należący do Lufthansy samolot Airbus A320, zastępując logo przewoźnika. Lufthansa, na miesiąc przed wyborami do Parlamentu Europejskiego, które odbędą się między 23 a 26 maja, wysyła wyjątkowy sygnał i zachęca do wzięcia udziału w wyborach.

Inicjatywa Lufthansy ma na celu promocję głosowania wśród Europejczyków i zwiększenie wyborczej frekwencji.

W majowych wyborach obywatele Europy wybiorą kierunek, w którym podąży nasza europejska wspólnota. Teraz bardziej niż kiedykolwiek liczy się o zajęcie wyraźnego stanowiska, wzięcie na siebie tej odpowiedzialności i wzmocnienie idei zjednoczonego i wolnego kontynentu. Jesteśmy prawdziwie europejską firmą, nasze korzenie leżą w kilku krajach w jej sercu. Linie lotnicze, takie jak Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Eurowings, Brussels Airlines i Air Dolomiti łączą ze sobą zarówno kraje na naszym kontynencie, jak i stanowią pomost między Europą a resztą świata. Z tych powodów Europa jest szczególnie bliska naszym sercom – mówi prezes Lufthansy, Carsten Spohr.

Lufthansa obsługuje codziennie 3 tys. połączeń między europejskimi lotniskami, a samoloty tej linii startują i lądują w prawie każdym kraju w Europie. Oprócz nowo zaprojektowanego A320 z rejestracją D-AIZG, również dotychczasowy design wszystkich samolotów Lufthansy zostanie zmieniony: obok niemieckiej flagi umieszczonej w pobliżu tyłu kadłuba jako część kodu rejestracyjnego zostanie dodana flaga Unii Europejskiej.

„SayYesToTheWorld” to kampania globalna, „SayYesToEurope” jest naszą inicjatywą mająca na celu zachęcenie Europejczyków do powiedzenia TAK Europie i wzięcia udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego – dodał Spohr.

Samolot ze specjalnym napisem jest częścią szerzej zakrojonego działania wspieranego przez Lufthansę. Od lat ponad połowa uprawnionych do głosowania w Niemczech nie bierze udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Dlatego też Lufthansa i inne firmy, agencje i osoby publiczne połączyły siły, aby zmotywować obywateli do głosowania.

Comments

comments

198
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...