Ludzie Jack’a – w poszukiwaniu autentyczności

Informacja Prasowa - 23.08.2016
105

Nowa kampania marki Jack Daniels

W świecie, w którym codziennie decydujemy się na zakup usług i towarów produkowanych masowo zaczynamy co raz częściej poszukiwać rzeczy autentycznych i tworzonych z pasją. Team Jack’a Daniel’sa dotarł do grupy polskich rzemieślników, którzy w swojej pracy trzymają się własnych zasad nie naginając się do głównego nurtu. Ich historie, od sierpnia można śledzić na stronie internetowej www.oldno7.pl oraz na profilu Jack Daniel’s Polska na Facebooku.

„Ludzie Jack’a” – bo tak nazywa się nowy projekt marki Jack Daniel’s – to grupa osób, które wyznają podobne wartości jak Jack Daniel. Dzięki temu ich praca pozostaje niezależna, produkty wytwarzane w nieoczywisty sposób przesiąknięte są autentycznością, a sami twórcy pozostają wierni własnym regułom.

3

Jack Daniel – twórca Jack Daniel’s Tennessee Whiskey może być uważany za wzór dla wielu przyszłych rzemieślników. Założyciel Destylarni w Lynchburgu, żył i tworzył w myśl swojej maksymy „Tworząc whiskey codziennie, tworzymy ją najlepiej, jak potrafimy„.  Zasady, które mu przyświecały okazały się kluczem do osiągnięcia najwyższej jakości wśród amerykańskich whiskey. W okresie powojennym, kiedy większość producentów zrezygnowało z kosztownego procesu charcoal mellowing, Jack postawił na jakość bez kompromisów i nadal tworzył swój trunek w zgodzie z tradycją, tym samym ustanowił bezkonkurencyjny poziom rzemieślnictwa.

Świat „Ludzi Jack’a” będzie przede wszystkim miejscem pełnym inspiracji. Coś dla siebie znajdą w nim osoby poszukujące własnej drogi w życiu oraz ci, którzy stale wymagają jak najwyższej jakości. To świat, w którym będzie można zobaczyć prawdziwy, szorstki i  pełen trudu warsztat pracy rzemieślników oraz ich drogę do realizacji własnych pasji.

6

Co miesiąc, na stronie www.oldno7.pl oraz na Facebooku, publikowany będzie nowy film przedstawiający historię twórcy, jego pracę i styl. Sztuka tatuażu, stolarstwo, szewstwo czy renowacja motocykli – to tylko kilka z dziedzin, które ukażą się na platformie.  Wejdź i wsiąknij w świat pełen inspiracji.

Za koncepcję kreatywną, stworzenie strony www oraz komunikację w digitalu odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar, produkcją spotów zajęło się studio Papaya Films, a komunikacją PR – agencja On Board Public Relations.

Comments

comments

105
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...