string(103) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/LeoBurnett-1200x500.png');"
string(77) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/LeoBurnett-1200x500.png"
Lubię mieć wybór – Leo Burnett dla Kauflandu
Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii „Spotkajmy się przy ladzie” przygotowanej przez agencję Leo Burnett dla marki Kaufland.
Telewizyjny spot pt. „Wyrzeczenia” akcentuje kolejną z korzyści, która związana jest z obecnością w sklepach Kaufland lady z obsługą oraz szerokim asortymentem wysokiej jakości produktów. Podobnie jak w przypadku pierwszej odsłony kampanii, także i tym razem reklamie telewizyjnej towarzyszy format digital „Lada mi odpowiada”.
Spot emitowany jest w telewizji, radio od 4 kwietnia. Kampania wsparta jest nośnikami outdoorowymi i materiałami POS.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...