Lubię mieć wybór – Leo Burnett dla Kauflandu

Informacja Prasowa - 05.04.2018
245

Lubię mieć wybór – Leo Burnett dla Kauflandu

Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii „Spotkajmy się przy ladzie” przygotowanej przez agencję Leo Burnett dla marki Kaufland.

Telewizyjny spot pt. „Wyrzeczenia” akcentuje kolejną z korzyści, która związana jest z obecnością w sklepach Kaufland lady z obsługą oraz szerokim asortymentem wysokiej jakości produktów. Podobnie jak w przypadku pierwszej odsłony kampanii, także i tym razem reklamie telewizyjnej towarzyszy format digital „Lada mi odpowiada”.

Spot emitowany jest w telewizji, radio od 4 kwietnia. Kampania wsparta jest nośnikami outdoorowymi i materiałami POS.

 

Comments

comments

245
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...