LTTM powiększa dział sprzedaży

Informacja Prasowa - 05.08.2022
273

Odpowiedź na dynamicznie rosnący rynek influencer marketingu

LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największa w Europie Centralnej grupa świadcząca usługi z zakresu influencer, gaming i wideo marketingu, powiększa swój dział sprzedaży. Do zespołu dołączyli: Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska, Martyna Sikora i Dominika Malorna. W ramach wewnętrznego transferu do działu dołączyli również Michał Znajewski oraz Krystian Czuba, którzy wcześniej związani byli z agencją gaming i metaverse marketingu  Gameset. Firma motywuje swoje działania prognozowanymi wzrostami rynku influencer marketingu i zwiększeniem liczby marek podejmujących działania reklamowe z twórcami internetowymi.

Do zespołu sprzedaży grupy LTTM na stanowisko Sales Managera dołączyły: Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska oraz Martyna Sikora. Dział Sprzedaży powiększył również swój zespół o Dominikę Malorną, która objęła stanowisko International Sales Assistant i odpowiada za współpracę z klientami międzynarodowymi. W ramach wewnętrznego transferu szeregi działu sprzedaży zasilił również Michał Znajewski, który objął stanowisko Senior Sales Managera oraz Krystian Czuba, który dołączył na stanowisko Junior Sales Managera. Obaj przenieśli się tam z agencji Gameset, specjalizującej się w  gaming i metaverse marketingu. Będą odpowiedzialni za pozyskiwanie nowych klientów oraz ofertowanie nowych usług dostępnych w grupie. Dział sprzedaży odpowiada zarówno za pozyskiwanie klientów bezpośrednich dla agencji influencer marketingu TalentMedia, agencji gaming i metaverse marketingu Gameset oraz sieci partnerskiej LifeTube, jak również klientów agencyjnych oraz domów mediowych.
 W ostatnich latach wyraźnie zauważamy coraz większe zapotrzebowanie marek na prowadzenie kampanii w obszarze influencer marketingu. Jest to nie tylko efekt skuteczności takich działań, ale również stale rosnącej świadomości Klientów, jak w sposób efektywny łączyć tradycyjne narzędzia marketingowe z angażowaniem internetowych twórców. Dlatego też, aby sprostać rosnącej liczbie zapytań, jakie do nas trafiają, postanowiliśmy jeszcze mocniej rozbudować dział sprzedaży, odpowiedzialny za przygotowywanie ofert – mówi Łukasz Stępniak, Senior Sales Manager & Team Leader w LTTM.
Firma motywuje powiększenie zespołu sprzedaży wzrostem rynku influencer marketingu i zwiększeniem liczby marek zainteresowanych wykorzystaniem tej formy reklamy w swoich strategiach marketingowych. Jak wynika z podsumowania 2021 roku w LTTM, firma zrealizowała 2500 współprac na linii marka-influencer dla ponad 500 klientów. Dodatkowo, według danych Influencer Marketing Hub rynek wzrósł z 1,7 mld USD w 2016 r. do 9,7 mld USD w 2020 roku. W 2021 r. wartość rynku wyniosła 13,8 mld USD. Przewiduje się, że w tym roku branża urośnie do wartości 16,4 miliarda dolarów.
Katarzyna Radziejewska w LTTM objęła stanowisko Sales Manager. Wcześniej przez ponad 12 lat związana była z Marquard Media Polska, gdzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowych w tytułach kobiecych. Później rozwijała sprzedaż directową powierzchni reklamowych platformy Gazetka-24.pl (obecnie yapik.com.pl), gdzie obsługiwała klientów FMCG oraz sieci handlowe.
Stanowisko Sales Managera objęła również Martyna Sikora oraz Hanna Przybylska. Martyna wcześniej zajmowała się kampaniami reklamowymi online, w tym Programmatic oraz działaniami na platformach social mediowych, m.in. na Twitchu. Była odpowiedzialna za klientów agencyjnych GroupM i Group One oraz rozwijała współpracę z klientami new business.
Hanna Przybylska posiada ponad 15-letnie doświadczenie, które zdobywała w poznańskich agencjach marketingowych. Przez ostatnie 9 lat wspierała w działaniach marketingowych największe firmy z branży FMCG i budowlanej m.in. Henkel, Nestle, Iglotex. Dominika Malorna w LTTM objęła stanowisko International Sales Assistant. Razem z Izabelą Malinowską odpowiada za rozwój międzynarodowego działu sprzedaży. Jej zadaniem jest pozyskiwanie nowych, zagranicznych klientów oraz zainteresowanie polskich klientów rynkami zagranicznymi. Wcześniej pracowała w Portugalii w firmie Teleperformance jako Customer Service Representative for International markets przy płatnych reklamach w mediach społecznościowych oraz w firmie Conectys moderując filmy lokujące produkty na TikToku. Dominika posiada  międzynarodowe doświadczenie, a także posługuje się trzema językami obcymi, co pozwoliło jej na rozwój w komórce international w LTTM.
W ramach wewnętrznego transferu do działu sprzedaży dołączył również Michał Znajewski oraz Krystian Czuba. Michał Znajewski do tej pory odpowiadał za dział Games Marketing w agencji Gameset, która jest częścią grupy LTTM. Na stanowisku Senior Sales Manager w LTTM również będzie odpowiedzialny za rozwijanie tego działu i poszerzenia portfela klientów z branży gier zarówno na konsole jak i PC i urządzenia mobilne. Michał odpowiedzialny był m.in. za realizację kampanii dla gry Match Masters, którą promował Cezary Pazura. Krystian od 9 miesięcy związany był związany z Gamesetem, gdzie był odpowiedzialny głównie za klientów zagranicznych z dziedziny game devu. Pracował on między innymi przy kampanii dla jednego z największych producentów gier mobilnych w Chinach – FunPlus prowadząc działania promocyjne gry mobilnej State of Survival. Aktualnie na stanowisku Junior Sales Managera jego obowiązki poszerzą się o obsługę klientów technologicznych.

Comments

comments

273
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...