Loyalty Point powołuje do życia nową spółkę – Bluecloud Interactive

Informacja Prasowa - 11.06.2019
103

Loyalty Point powołuje do życia nową spółkę – Bluecloud Interactive

Blue Cloud Interactive powstał przez połączenie dotychczasowej części struktury Loyalty Point, odpowiedzialnej za dostarczanie rozwiązań strategiczno-kreatywnych z agencją interaktywną Vacaloca. – Decyzja o powołaniu nowej, stricte interaktywnej spółki była rozważana przez grupę od dłuższego czasu, mówi Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive. – Poszukiwaliśmy najlepszej drogi do uzyskania rozbudowanych kompetencji w zakresie kampanii digital marketingu, a także wygenerowania synergii biznesowych dla całej grupy.

Rynkową przewagą nowej spółki będą strategie komunikacyjne 360 stopni, mówi Piotr Nogal, który w Bluecloud Interactive odpowiada za strategię rozwoju i realizację celów biznesowych (CXO). – „Współczesny marketing zmienia swoje oblicze. Dotychczasowe strategie nie generują już dynamicznej sprzedaży. Spada także efektywność kanałów komunikacji. W działaniach marki najważniejszy staje się jej odbiorca, nie produkt, dlatego w tworzonych przez nas strategiach stawiamy na oczekiwania konsumenta, podkreśla Nogal. – Dysponujemy szerokim zapleczem badawczym, analitycznym i strategicznym. Projektujemy marki i ich komunikację bazując na założeniu, że w sprzedaży najważniejsze jest doświadczenie konsumenta z marką, jej wartościami, unikalnymi obietnicami i komunikacją wizerunkową.”

Nowa spółka istniej od końca 2018 roku i stanowi naturalną kontynuację rozwoju najpierw w strukturach OEX, a następnie Loyalty Point. Obecnie Bluecloud Interactive zatrudnia 35 osób. Poza zarządem, kluczowy zespół spółki tworzą:Marta Palka – Creative Group Head, Monika Donner – Strategy Creative Director, Paulina Moryc – Head of Social Media, Piotr Cegielski – Head of UX/UI, Ewa Jakubowska – Group Account Director.Klienci: Princes Food Polska, Hala Koszyki, UPC Polska, FujiFilm, Roko (Zbyszko), Idea Money, S.C. Johnson, Dermedic, Ikea i  Decathlon

Łukasz Janowski– Prezes Zarządu; posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej, które zdobywał w agencjach Linea Recta (Unique One), Nano, BTL Point Group (grupa PMPG Polskie Media), Euro RSCG RD oraz OEX Cursor. W Bluecloud odpowiedzialny za zarządzanie pracą agencji, strategię działań agencji na rynku oraz szukaniem synergii działań wewnątrz grupy z Loyalty Point i Level-UP Media.

Piotr Nogal– Strategy and Innovation Director; w branży e marketingowej pracuje od 2003 roku. Duże doświadczenie zdobył we współpracy z największymi brandami, jak: Mattel, Orlen, Zelmer, IKEA, PWC,  Coty, Pracuj.pl, Lindt, Grycan, Uncle Bens, Bourjois Paris, Max Factor, Oriflame i wiele innych. W Bluecloud odpowiedzialny za procesy tworzenia strategii marek i komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem niestandardowych działań promocyjnych online, jak np. viral marketing, content marketing i social media.

Bluecloud Interactive specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących experience marketing i kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem buzz marketingu, performance marketingu, web designu – UX/UI/ web development oraz video marketingu.

Łukasz Janowski

Piotr Nogal

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...