LoveBrands Relations z nowym logo i marką specjalizującą się w organizacji eventów
Informacja Prasowa - 29.05.2019LoveBrands Relations z nowym logo i marką specjalizującą się w organizacji eventów: LoveBrands Events
Agencja LoveBrands Relations, świadcząca usługi w zakresie budowania strategii komunikacji zintegrowanej, działa na polskim rynku od 2014 r., a od 2019 roku na całym świecie, dzięki dołączeniu do międzynarodowej sieci 3AW. W ciągu pięciu lat istnienia, zrealizowała setki projektów dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym ponad 200 wydarzeń eventowych.
–Po pięciu latach działalności nie mamy zamiaru się zatrzymywać ani na chwilę. Wszystkie dotychczasowe doświadczenia, utwierdzają nas w przekonaniu, że zmiany są potrzebne, abyśmy mogli się rozwijać. Nowa identyfikacja wizualna to graficzny obraz tego, w którą stronę chcemy zmierzać – podkreśla Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu.
Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu Love Brands Relations.
LoveBrands Events – nowa marka na rynku
-Od momentu powstania firmy podkreślaliśmy rolę lovebrandów oraz siłę marketingu emocjonalnego. Eventy są idealnym narzędziem do budowania relacji i pozytywnych emocji z odbiorcą. Obserwując profil działań prowadzonych dla naszych klientów, od dawna mieliśmy świadomość, że wyodrębnienie w strukturach firmy dedykowanego zespołu, to absolutna konieczność. I oto jest: LoveBrands Events – mówi Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu.
– Od 2014 roku udało nam się zorganizować pod szyldem LoveBrands Relations ponad 200 wydarzeń. Nasze doświadczenia są bardzo szerokie: gale, koncerty, imprezy firmowe, wydarzenia sportowe, konferencje, szkolenia czy sesje zdjęciowe. Powstała nowa nazwa, nowe logo, ale nasze strategiczne podejście do wszystkich realizowanych projektów pozostaje bez zmian – podkreśla Monika Wincenciak-Ziemba, Head of Events Strategy & Management.
Monika Wincenciak-Ziemba, Head of Events Strategy & Management w LoveBrands Events.