LoveBrands Relations z nowym logo i marką specjalizującą się w organizacji eventów

Informacja Prasowa - 29.05.2019
40

LoveBrands Relations z nowym logo i marką specjalizującą się w organizacji eventów: LoveBrands Events

Agencja LoveBrands Relations, świadcząca usługi w zakresie budowania strategii komunikacji zintegrowanej, działa na polskim rynku od 2014 r., a od 2019 roku na całym świecie, dzięki dołączeniu do międzynarodowej sieci 3AW. W ciągu pięciu lat istnienia, zrealizowała setki projektów dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym ponad 200 wydarzeń eventowych.

Odświeżone logo z czcionką imitującą pismo odręczne odzwierciedla położenie akcentu przez agencje na budowanie relacji i siłę marketingu emocjonalnego. Dynamikę, elastyczność oraz kreatywność podkreśla animowana wersja logotypów.
Love-Brands-Relations-C.gif

Po pięciu latach działalności nie mamy zamiaru się zatrzymywać ani na chwilę. Wszystkie  dotychczasowe doświadczenia, utwierdzają nas w przekonaniu, że zmiany są potrzebne, abyśmy mogli się rozwijać. Nowa identyfikacja wizualna to graficzny obraz tego, w którą stronę chcemy zmierzać – podkreśla Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu.

Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu Love Brands Relations.

Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu Love Brands Relations.

LoveBrands Events – nowa marka na rynku

W związku z zaplanowanymi na 2019 rok strategicznymi zmianami związanymi z rozwojem LoveBrands Relations, w maju w strukturze firmy została wyodrębniona marka LoveBrands Events. Zajmie się budowaniem strategii i kompleksową organizacją eventów.
Love_Brands_Events_C.gif

-Od momentu powstania firmy podkreślaliśmy rolę lovebrandów oraz siłę marketingu emocjonalnego. Eventy są idealnym narzędziem do budowania relacji i pozytywnych emocji z odbiorcą. Obserwując profil działań prowadzonych dla naszych klientów, od dawna mieliśmy świadomość, że wyodrębnienie w strukturach firmy dedykowanego zespołu, to absolutna konieczność. I oto jest: LoveBrands Events – mówi Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu.

Claim „make visions happen” podkreśla w sposób dosłowny filozofię działania LoveBrands Events. Na potrzeby nowej marki została specjalnie dedykowana, nowa strona www.lovebrandsevents.pl

Od 2014 roku udało nam się zorganizować pod szyldem LoveBrands Relations ponad 200 wydarzeń. Nasze doświadczenia są bardzo szerokie: gale, koncerty, imprezy firmowe, wydarzenia sportowe, konferencje, szkolenia czy sesje zdjęciowe. Powstała nowa nazwa, nowe logo, ale nasze strategiczne podejście do wszystkich realizowanych projektów pozostaje bez zmian – podkreśla Monika Wincenciak-Ziemba, Head of Events Strategy & Management.

Monika Wincenciak-Ziemba, Head of Events Strategy & Management w LoveBrands Events.

Monika Wincenciak-Ziemba, Head of Events Strategy & Management w LoveBrands Events.

W najbliższych miesiącach przed LoveBrands Events kilka dużych wydarzeń w tym imprezy sportowe i konferencje.

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...