LoveBrands Relations ponownie poprowadzi kampanię w obszarze diabetologii
Informacja Prasowa - 21.06.2018
string(111) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/04/LoveBrandsRelations-logo655.png');"
string(85) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/04/LoveBrandsRelations-logo655.png"
LoveBrands Relations ponownie poprowadzi kampanię w obszarze diabetologii
LoveBrands Relations ponownie wygrała przetarg na obsługę kampanii społeczno-edukacyjnej w obszarze diabetologii, której mecenasem jest firma farmaceutyczna Novo Nordisk. Agencja, która realizowała poprzednie edycje kampanii, będzie odpowiedzialna za kontynuowanie działań w ramach tegorocznej odsłony akcji. Kampania jest odpowiedzią na globalną inicjatywę Novo Nordisk pt.: „Razem zmieniamy cukrzycę”.
Zadania Agencji obejmować będą m.in.: realizację strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego, PR ekspercki, działania eventowe oraz z zakresu CSR.
Za obsługę projektu odpowiada dział komunikacji zdrowotnej.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...