LoveBrands Relations ponownie poprowadzi kampanię w obszarze diabetologii

Informacja Prasowa - 21.06.2018
228

LoveBrands Relations ponownie poprowadzi kampanię w obszarze diabetologii

LoveBrands Relations ponownie wygrała przetarg na obsługę kampanii społeczno-edukacyjnej w obszarze diabetologii, której mecenasem jest firma farmaceutyczna Novo Nordisk. Agencja, która realizowała poprzednie edycje kampanii, będzie odpowiedzialna za kontynuowanie działań w ramach tegorocznej odsłony akcji. Kampania jest odpowiedzią na globalną inicjatywę Novo Nordisk pt.: „Razem zmieniamy cukrzycę”.

Zadania Agencji obejmować będą m.in.: realizację strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego, PR ekspercki, działania eventowe oraz z zakresu CSR.
Za obsługę projektu odpowiada dział komunikacji zdrowotnej.

Comments

comments

228
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...