LoveBrands Relations oferuje usługi w 29 krajach

Informacja Prasowa - 07.05.2019
119

LoveBrands Relations oferuje usługi w 29 krajach

Firmy i instytucje działające w Polsce coraz częściej szukają agencji do prowadzenia działań komunikacyjnych poza granicami kraju. LoveBrands Relations postanowiła wykorzystać swoje międzynarodowe doświadczenie i została wyłącznym przedstawicielem na polskim rynku globalnej sieci agencji komunikacji zintegrowanej 3AW. Ruch ten umożliwił firmie rozszerzenie oferty o 28 nowych rynków.

Do dynamicznie rozwijającej się sieć 3AW należą niezależne firmy komunikacyjne oferujące pełen zakres usług: od klasycznego PR, po digital oraz ATL czy BTL, według modelu zintegrowanego oraz inbound marketingowego. Swoje korzenie wywodzi ze Stanów Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii i Hiszpanii, a firmy afiliowane w jej ramach działają już w 29 krajach świata, w tym m.in. Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Emiratach Arabskich, Rosji, USA, Chinach, Rumunii, Bułgarii, Turcji czy RPA. Przyłączenie się do sieci 3AW oznacza dla LoveBrands Relations możliwość prowadzenia projektów komunikacyjnych dla klientów polskich również za granicą oraz dla firm zagranicznych na polskim rynku.

Z punktu widzenia klientów sieci 3AW polski rynek, jako największy w regionie, jest jednym z kluczowych. Stosunkowo często dostajemy na forum międzynarodowym zapytanie o możliwość obsłużenia go komunikacyjnie, globalnie, ale z podejściem lokalnym, stąd potrzeba posiadania na nim ciekawego i rzetelnego partnera. Wiemy, że LoveBrands Relations doskonale wpisuje się w naszą filozofię, strategię, podejście do metodologii i analizy wyników. Jesteśmy także pod wrażeniem obsługiwanych przez nich programów edukacyjno-społecznych, ale też ogólnie, portfolio marek –przyznaje María De Cárdenas, dyrektor 3AW ds. ekspansji międzynarodowej.

Sieć 3AW tworzą profesjonaliści z rynków lokalnych o międzynarodowym doświadczeniu pozwalającym na komunikację 360 stopni (ATL, BTL, Digital, PR, Eventy).

Kiedy przedstawiciele 3AW zaproponowali nam współpracę ujęła nas przede wszystkim ich filozofia działania zobrazowana mottem „Brands Beyond Borders”, czyli „Marki Ponad Granicami” oraz hasłem Adopt Adapt Apply Worldwide, odzwierciedlonym w nazwie – przyznaje Dorota Bieniek-Kaska, Prezeska Zarządu LoveBrands Relations.

Podobnie, jak 3AW wierzymy w siłę zintegrowanych komunikacji. Naszym celem, zgodnie z filozofią  3AW, jest przede wszystkim zrozumienie strategii marki (ADOPT), zaadaptowanie jej do realiów i potrzeb konkretnego rynku i odbiorcy (ADAPT) i wreszcie zrealizowanie strategii z wykorzystaniem zintegrowanych narzędzi komunikacji z dużym naciskiem na działania z zakresu inbound marketingu (APPLY) – kontunuuje Dorota Bieniek-Kaska, Prezeska Zarządu LoveBrands Relations.

LoveBrands Relations ma już doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych projektów komunikacyjnych. Na swoim koncie ma m.in. bardzo udany projekt dla polskiego producenta z branży motoryzacyjnej. Agencja odpowiadała za launch polskiego samochodu Arrinera GT na The Racing Car Show Birmingham w Wielkiej Brytanii. Projekt ten docenili organizatorzy targów przyznając Arrinerze pierwsze miejsce za najatrakcyjniejsze stoisko. Natomiast, dla polskiego producenta drukarek 3D Zortrax LoveBrands Relations opracował także koncepcję działań content marketingowych wykorzystujących lojalnych partnerów handlowych firmy z kilkunastu krajów świata.

Warto wspomnieć, że agencje zrzeszone w sieci 3AW podejmują się nie tylko realizacji projektów komercyjnych, ale także działań z zakresu CSR. Przykładem takiego działania jest zaangażowanie 3AW i jej członków we wsparcie fundacji wspierającej chorych na mukowiscydozę. Stoi za tym autentyczna historia i wzruszająca motywacja, gdyż u córki globalnego dyrektora ds. operacyjnych w 3AW, Miguela Ángela Rodrígueza Caveda, zdiagnozowano tę właśnie chorobę. Z tego powodu członkowie 3AW jednogłośnie zdecydowali o właśnie takim, zintegrowanym zaangażowaniu.

Za prowadzenie projektów we współpracy z siecią 3AW oraz międzynarodową wymianę know-how odpowiadać będą, oprócz prezes Doroty Bieniek-Kaska, także Joanna Niemiec, wiceprezes i główny strateg LoveBrands Relations oraz Monika Błaszczak, strateżka i managerka ds. rozwoju. Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów i zasad współpracy.

zarząd LoveBrands Relations

Comments

comments

119
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...