LoveBrands Relations dołączyła do SKM SAR

Informacja Prasowa - 27.06.2019
272

LoveBrands Relations dołączyła do SKM SAR

Agencja LoveBrands Relations już od blisko 5 lat oferuje usługi w zakresie budowania i realizacji zintegrowanych strategii komunikacji. W tym roku ogłosiła swoje przystąpienie do międzynarodowej sieci agencji komunikacji zintegrowanej 3AW, a 26 czerwca 2019 przyjęta została do największej polskiej organizacji branży marketingowej – Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jej członkostwo zostało zatwierdzone podczas oficjalnego, dorocznego walnego zgromadzenia.

Bardzo cieszymy się z dołączenia do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, gdyż wierzymy, że obie strony z tego powodu mogą dużo zyskać. Wymiana know-how i uczestnictwo w rozwój branży komunikacyjnej to dla nas bardzo cenne działania, nie tylko na poziomie lokalnym, o czym świadczy nasza przynależność do globalnej sieci 3AW. Od ponad 8 lat prowadzę zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie uczę strategii i planowania działań komunikacyjnych. Co więcej, już w momencie powstania firmy LoveBrands Relations, kilka lat temu zauważyliśmy, że zintegrowanie komunikacji oraz strategiczne podejście jest odpowiednim kierunkiem rozwoju naszego biznesu. Obserwujemy to co teraz dzieje się na rynku, gdzie wiele podmiotów do tej pory działających w miarę niezależnie, choć w grupie, zaczyna komunikować swoją coraz większą integrację, by oferować strategie 360 – podkreśla Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu LoveBrands Relations.

Dla LoveBrands Relations rok 2019 był jak dotąd bardzo intensywny. Firma nie tylko przeszła delikatny rebranding, ale przede wszystkim uporządkowała swoją strukturę tworząc 5 działów kompetencyjnych (Strategy & Development, Brand & Influencer Marketing, Events Strategy & Management, Life Science & CSR, Corporate & Public Affairs), stworzyła markę eventową LoveBrands Events i przystąpiła do prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia agencji marketingu zintegrowanego 3AW. Zwieńczeniem tych zmian jest ogłoszone właśnie przyłączenie się do SAR-u.

-SAR to pierwsze branżowe stowarzyszenie, do którego zdecydowaliśmy się dołączyć w Polsce, bo widzimy, że organizacja ta konsekwentnie rozwija się w obszarze marketingu zintegrowanego. Oczywiście traktujemy przyjęcie nas w jego szeregi, jako wyróżnienie i docenienie naszej pracy. Jesteśmy też pod ogromnym wrażeniem dokonań SKM SAR, jego programów edukacyjnych, wymiany know-how, nie mówiąc o konkursach. Cieszymy się, że będziemy mogli stać się częścią tych projektów i czynnie uczestniczyć w rozwoju branży komunikacyjnej w Polsce – wyjaśnia Joanna Niemiec, wice prezes i główny strateg LoveBrands Relations.

Do Stowarzyszenia przyjęto także agencję reklamową Grandes Kochonos, która od początku związana jest z LoveBrands Relations i ma w niej swoje udziały.

Comments

comments

272
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...