LoveBrands Relations dla ogólnopolskiego programu edukacyjnego „1000 pierwszych dni dla zdrowia”
Informacja Prasowa - 02.03.2020LoveBrands Relations dla ogólnopolskiego programu edukacyjnego „1000 pierwszych dni dla zdrowia”
Ta ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna informuje Rodziców o roli prawidłowego żywienia w 1000 pierwszych dni życia i wspiera w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych ich dzieci. Od lutego br. program ten jest wspierany przez agencję strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations.
Inicjatorem kampanii jest Fundacja Nutricia, której misją jest edukacja o roli żywienia na różnych etapach życia człowieka poprzez realizację projektów edukacyjnych, zmian systemowych oraz strategicznego partnerstwa w ramach trzech obszarów: roli żywienia w chorobie, edukacji żywieniowej w 1000 pierwszych dni oraz zdrowego starzenia się.
Ogólnopolski, edukacyjny program „1000 pierwszych dni dla zdrowia” ma na celu edukowanie przyszłych rodziców oraz rodziców i opiekunów najmłodszych dzieci w Polsce, jak również przedstawicieli środowiska medycznego, o kluczowej roli prawidłowego żywienia w okresie 1000 pierwszych dni życia. Więcej o programie na stronie www.1000dni.pl.
LoveBrands Relations zajmuje się obsługą PR programu, relacjami z dziennikarzami, współpracą z ekspertami oraz prowadzeniem biura prasowego.
„1000 pierwszych dni dla zdrowia” to kampania społeczno – edukacyjna o ogromnym znaczeniu i ponadprzeciętnym potencjale, który zamierzamy wykorzystać w 1000 procentach – mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu LoveBrands Relations.
Za bieżącą obsługę kontraktu odpowiada Zuzanna Bieńko, Communications Expert oraz Dominika Kaczyńska, Communications Consultant.
Agencja została wybrana w drodze przetargu. Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów kontraktu.