LoveBrands Relations dla MGA Entertainment Poland

Informacja Prasowa - 29.10.2019
270

LoveBrands Relations dla MGA Entertainment Poland

Producent i dystrybutor bestsellerowych zabawek L.O.L. podjął decyzję o rozpoczęciu działań z obszaru Influencer marketingu. Do współpracy wybrał agencję strategicznej komunikacji zintegrowanej – LoveBrands Relations.

MGA Entertainment Poland z siedzibą w Słupsku, to producent i dystrybutor wielu popularnych marek zabawek. W związku z planami wprowadzenia na rynek nowych linii produktów, podjęto decyzję o wyborze partnera do obsługi relacji z influencerami i celebrytami. Producent powierzył LoveBrands Relations opracowanie strategii działań w obszarze Influencer marketingu oraz jej kompleksową realizację dla marek: L.O.L., Poopsie i Pop Pop Hair. Zespołem pokieruje Katarzyna Miklaszewska, Head of Brand PR&Influencer marketing.

Influencer marketing to najszybciej rozwijający się obszar marketingu, a wydatki na ten cel stale rosną. Coraz więcej klientów zdaje sobie sprawę, że kampanie we współpracy z influencerami to konieczność, a nie jedna z opcji. To nas bardzo cieszy, bo efektywność prowadzonych działań jest dla nas priorytetem – Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu LoveBrands Relations.

Pierwsza kampania zaplanowana została na koniec października. Kolejne działania realizowane będą w okresie listopad-grudzień 2019 i pierwszym kwartale 2020 roku.

 

 

Comments

comments

270
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...