LoveBrands Relations dla Diamond Module

Informacja Prasowa - 08.09.2020
244

LoveBrands Relations dla Diamond Module

LoveBrands Relations dla Diamond Module

Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z Diamond Module, polską firmą oferującą usługi z zakresu nowoczesnego budownictwa modułowego.

Zakres umowy przewiduje działania dla nowego produktu Diamond Module – całorocznych domów o powierzchni 35 m2 budowanych „pod klucz”, wyposażonych w ogrzewanie, meble oraz osprzęt kuchni, łazienki i sypialni. Dzięki uproszczonym procedurom dotyczącym domów o takiej powierzchni oraz wyjątkowej technologii Diamond Module, czas – od chwili podjęcia decyzji o postawieniu domu na działce do zamieszkania w nim – wynosi około miesiąca. Klienci mają do wyboru kilka modeli, w tym z elementami charakterystycznymi dla lokalnej architektury.

„Bardzo się cieszymy, że zostaliśmy obdarzeni zaufaniem i możemy tak szeroko działać w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej. Wszystkie działania zostały zaplanowane i będą realizowane własnymi siłami LoveBrands Relations. Warto jednocześnie podkreślić, że produkty Diamond Module są zarówno innowacyjne, jak też i o wyjątkowym designie. Chce się spędzać w nich czas” powiedziała Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu LoveBrands Relations.

LoveBrands Relations stworzyła nazwę nowego produktu oraz logotyp, przygotuje i poprowadzi stronę internetową oraz profile w mediach społecznościowych. Będzie również prowadzić biuro prasowe, działania content marketingowe oraz zorganizuje event promocyjny. Za realizację projektu odpowiada zespół: Bartosz Lewicki – szef działu korporacyjnego oraz konsultantki: Milena Świątkowska i Izabela Hoppe.

Diamond Module nawiązał współpracę z LoveBrands Relations z polecenia. Strony nie podają informacji dotyczących parametrów kontraktu.

Comments

comments

244
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...