LoveBrands Medical powiększa zespół

Jerzy Ciszewski - 08.11.2023
62

LoveBrands Group w dalszym ciągu rozwija dywizję LoveBrands Medical

LoveBrands Group w dalszym ciągu rozwija dywizję LoveBrands Medical, która specjalizuje się w realizacji projektów z zakresu ochrony zdrowia dla branży medycznej, farmaceutycznej jak również dermokosmetycznej. Ten specjalistyczny brand ma doświadczenie w różnych obszarach terapeutycznych, prowadząc działania public affairs, medical PR, współpracuje z organizacjami pozarządowymi, jak i również certyfikowane kursy praktyczne, międzynarodowe seminaria naukowe dla lekarzy. Decyzja o rozbudowie zespołu jest naturalnym krokiem związanym z coraz większym portfolio klientów. Do zespołu dołączyła Katarzyna Puchacz, Senior Comunnications Consultant.
Katarzyna Puchacz, nowy Senior Communication Consultant, ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w budowaniu kompleksowych, kampanii społeczno-edukacyjnych, public i medical relations.  Od początku swojej drogi zawodowej związana jest z sektorem healthcare. Poprzednio pracowała w MSL Group, a swoją karierę w branży rozpoczynała w agencji On Board PR Ecco Network. Realizowała projekty między innymi dla: Roche Polska, Novo Nordisk, Alcon Polska, Fundacja Nutricia, Hasco-Lek, Novartis,  Johnson&Johnson, Sanofi, Gedeon Richter, TEVA, Baxter, Biogen, L’Oreal.
LB_10_2023_FULL_RES-2.jpg
W LoveBrands Medical zajmuje się tworzeniem strategii oraz realizacją kompleksowych projektów medical PR dla dywizji dermokosmetyków – L’Oreal Dermatological Beauty.  Prowadzi działania brand PR, media relations oraz czuwa nad merytoryką międzynarodowych, certyfikowanych eventów kierowanych do lekarzy. Odpowiada też za współpracę z medinfluencerami.
LoveBrands Medical stale rozwija się. Widzimy, że zdrowie cały czas jest ważnym społecznie tematem. Bardzo się cieszę, że Kasia dołączyła do naszego zespołu. Jej bogate doświadczenie w budowaniu relacji z interesariuszami ochrony zdrowia, profesjonalizm i zaangażowanie jest nie do przecenienia. Jestem przekonana, że wspólnie będziemy realizować wiele ciekawych projektów.

Marta Domańska, LoveBrands Medical Director

Comments

comments

62
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...