LoveBrands Group nie zwalnia tempa

Jerzy Ciszewski - 14.09.2023
233

Nowi klienci i kolejne projekty wpłynęły na rozwój zespołu LoveBrands Group

Grupa LoveBrands od 9 lat z sukcesem tworzy i wspiera marki w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej. Kolejny rok zbliża się ku końcowi, ale firma nie zwalnia tempa. Nowi klienci i kolejne projekty wpłynęły na rozwój zespołu LoveBrands Group o kilku nowych marketingowych specjalistów.
„Podążamy w kierunku rozwoju i poszerzenie horyzontów w zakresie nowych usług. Rozpoczynając nowe projekty oraz zwiększając grono marek dla których pracujemy stawiamy na jakość i wspólną realizację celów. Chcąc wspierać naszych klientów na najwyższym poziomie zdecydowaliśmy się na powiększenie naszego zespołu i podjęcie współpracy z czwórką nowych specjalistów.” – powiedziała Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu & CEO.
Do LoveBrands Medical na stanowisku Junior Communications Consultant dołączyła Sylwia Wilkanowicz.
Sylwia Wilkanowicz

Sylwia Wilkanowicz

Sylwia od najmłodszych lat pasjonowała się w branży medycznej, dlatego też zdecydowała się na studia psychoonkologiczne. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała pracując w Centrum Onkologii, Mazowieckim Szpitalu Onkologicznym, PBA Doradztwo Personalne – Outsourcing oraz w Centrum Medycyny Konopnej. W swojej pracy stawia na skuteczną komunikację oraz budowanie silnych relacji z klientami. Prywatnie Sylwia jest wielką miłośniczką psów, a w szczególności chartów – które skradły jej serce. Optymistka, uwielbiająca dobry humor i zarażanie innych swoim uśmiechem.
LoveBrands Relations powitało na pokładzie nową Communications Consultant Ewelinę Pawłowską oraz Junior Communications and Social Media Consultant Karolinę Augustynowicz.
Ewelina Pawłowska

Ewelina Pawłowska

Ewelina doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc kampanie marketingowe 360 na całym świecie, m.in. w Japonii, Jordanii, Kanadzie, czy też w Stanach Zjednoczonych. Niestraszna jej organizacja eventów, jak i prowadzenie bieżących działań PR. Miłośniczka nowych wyzwań oraz podejmowania działań z kategorii ,,niemożliwe”. Prywatnie Ewelina uwielbia muzykę i taniec, oraz aktywny relaks.
Karolina Augustynowicz

Karolina Augustynowicz

Karolina jest absolwentką studiów z zakresu e-commerce i social media oraz czeladnikiem z wizażu i stylizacji. Od kilku lat prężnie zdobywa doświadczenie zawodowe jako specjalista ds. mediów społecznościowych. Prywatnie spełnia się jako makijażystka, a w wolnym czasie można spotkać ją na sali tanecznej, gdzie realizuje swoją pasje jaką jest taniec.
Maria Tomczyńska

Maria Tomczyńska

Maria Tomczyńska dołączyła do LoveBrands Digital jako Junior Social Media Consultant. Maria jest absolwentką studiów graficznych. Posiada kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu contentu na social media. Kreuje estetyczne i przyciągające uwagę odbiorców koncepcje. Swoje pomysły przekłada na projekty, które zdobią półki sklepowe oraz internet. Prywatnie jest miłośniczką sztuki, bliskiego kontaktu z naturą oraz zwierząt. Jej niezachwiana determinacja sprawia, że chętnie eksploruje świat, szukając inspiracji, które mogą znaleźć odbicie w jej kreatywnych projektach.
„LoveBrands Group wzmocniło swoje siły i możliwości dzięki współpracy z zaangażowanymi oraz ambitnymi specjalistami. Współpraca z ludźmi, którzy są kreatywni, pełni pasji oraz posiadają doskonałe doświadczenie jest kluczowe, żeby nasza firma mogła nadal z powodzeniem realizować potrzeby naszych klientów i oraz tworzyć kampanie z sercem. Cieszę się, że razem możemy tworzyć The Brand New Story.”- dodała Dorota Bieniek-Kaska.
O LoveBrands Group
Grupa LoveBrands to cztery specjalistyczne brandy: LoveBrands Relations, LoveBrands Events, LoveBrands Medical i LoveBrands Digital. W obrębie wszystkich swoich marek, posiadamy pełne spektrum kompetencji komunikacyjnych, aby projektować oraz realizować kompleksowe i efektywne kampanie marketingowe, a także odpowiadać na wszelkie wyzwania w zakresie szeroko rozumianej komunikacji. Grupa specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej i powstała, aby wyjść naprzeciw nowym oczekiwaniom klientów, w zakresie integrowania różnych kanałów komunikacji marketingowej, ale przed wszystkim z pasji do tworzenia i wspierania marek, które swoim odbiorcom chcą zaoferować coś więcej, niż tylko produkty i rozwiązania. Wspólną cechą wszystkich naszych działań jest integracja lojalnych klientów wokół marek i firm
GRUPA_LB_Kolorowe.png

Comments

comments

233
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...