LoveBrands Group dołączyło do IAB Polska

Informacja Prasowa - 18.03.2025
150

Nowy członek IAB Polska czyli LoveBrands Group

Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – organizacji wspierającej działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej. Wymiana wiedzy i doświadczeń z organizacjami działającymi w stowarzyszeniu oraz aktywne kształtowanie rynku digitalowego to najważniejsze czynniki, które wpłynęły na decyzję zarządu agencji o dołączeniu do grona firm członkowskich.

„Rynek marketingowy w Polsce rozwija się dynamicznie. Chcemy odpowiedzialnie go kształtować, wspólnie z IAB Polska wyznaczając m.in. standardy jakości. Jako agencja komunikacji marketingowej 360° w naszych codziennych działaniach bazujemy na strategicznym i analitycznym podejściu do biznesowych wyzwań klientów. Dlatego pogłębianie wiedzy i wymiana doświadczeń z innymi przedsiębiorstwami z branż marketingowej i interaktywnej są dla nas istotne. Dołączenie do IAB Polska otwiera nowe możliwości w tym obszarze również naszym pracownikom, którzy będą mogli rozwijać swoje kompetencje w ramach Grup Roboczych poświęconych najważniejszym aktualnym wyzwaniom rynku interaktywnego.” – Dorota Bieniek, Chairman LoveBrands Group
Agencja LoveBrands Group tworzy zintegrowane kampanie komunikacyjne: od konceptu kreatywnego po implementacje w różnych kanałach online i offline i produkcję oraz poprzez narzędzia reklamowe, PR, digital, social media, influencer marketing i eventy. Wspiera zarówno klientów korporacyjnych, jak i marki produktowe.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest częścią międzynarodowej organizacji działającej w 45 krajach i zrzeszającej uczestników rynku interaktywnego. W strukturach IAB Polska jest blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Organizacja prowadzi działania badawcze, edukacyjne, promocyjne oraz roztacza nad członkami ochronę prawną.

Comments

comments

150
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...