Rusza kolejna kampania Fundacji STOMAlife
Fundacja od kilku lat prowadzi działania na rzecz poprawy jakości życia osób z wyłonioną stomią. Tegoroczne hasło przewodnie to „Stomia. Symbol zwycięstwa”. Pomysłodawcą oraz realizatorem kampanii jest agencja LB Relations.
Fundacja STOMAlife od lat działa na rzecz budowania zrozumienia i wsparcia społecznego stomików oraz edukacji na temat stomii i problemów osób z nią żyjących.
„Przed nami kolejna odsłona kampanii. Jak pokazują nasze poprzednie badania, ponad 75% stomików w jakimś stopniu wycofuje się z życia społecznego z obawy przed reakcją otoczenia. Agencja LoveBrands Relations przygotowała pomysł kampanii, która ma wesprzeć Fundację w realizacji jej najważniejszego celu, czyli poprawy komfortu życia ze stomią. A oprócz aspektów czysto technicznych i systemowych, kluczową rolę w powrocie do normalności po operacji wyłonienia stomii jest aspekt psychologiczny, a przede wszystkim poczucie akceptacji. Dlatego, wraz z LoveBrands Relations będziemy bardzo dużo i głośno mówić o stomii” – – mówi Magda Piegat, Wiceprezes Fundacji STOMAlife.